Укрзалізниця готується до запуску онлайн-систем, які постраждали внаслідок російської кібератаки. Поки що квитки можна придбати лише у касах.
Про це заявив голова правління компанії Олександр Перцовський у телемарафоні Єдині новини.
Каси працюють у посиленому режимі
Перцовський наголосив, що фахівці Укрзалізниці докладають максимум зусиль для швидкого відновлення роботи цифрових сервісів. Однак зараз він не готовий назвати точну дату повного відновлення системи.
– Ми робимо все, щоб якомога швидше відновити це, не хочу давати чітку дату. В цілому рекомендуємо, якщо люди подорожують, сьогодні ще планувати приїзд до кас. Якщо вже подорож завтра і далі, то розраховуємо, що будуть відновлені онлайн-сервіси та всі зручно, як українці давно звикли, зможуть купити квитки в мобільному застосунку або на сайті, — зазначив він.
Щоб уникнути незручностей, компанія збільшила кількість працюючих кас та їх персоналу.
Наприклад, у Києві кількість кас зросла з восьми до вісімнадцяти. Пріоритет у продажу квитків надається військовослужбовцям, людям з інвалідністю та пасажирам із дітьми.
Квитки можна придбати у потягах
Крім того, для зручності пасажирів запроваджено можливість придбання квитків безпосередньо у поїздах.
– Тих, хто приїздять і, скажімо, не встигають в касі купити квиток, наші співробітники проводять безпосередньо до поїзда, всі поїзні бригади поінструктовані і можуть на місці посадити пасажира і оформити квитки, – пояснив Перцовський.
Попри складну ситуацію, розклад руху поїздів залишається незмінним. Голова правління Укрзалізниці також нагадав, що у разі відмови у продажу квитків пасажири можуть звертатися на гарячу лінію компанії або у її соцмережі.
Нагадаємо, 23 березня Укрзалізниця повідомила про масштабний збій в ІТ-системі, через що було зупинено роботу мобільного застосунку та онлайн-продаж квитків. Також стала недоступною функція замовлення додаткових послуг.
Наступного дня компанія офіційно заявила, що система зазнала масованої тергетованої кібератаки. Процес відновлення триває.