Метою проєкту є підвищення рівня добробуту населення, створення сприятливих умов для життя мешканців передусім у сфері благоустрою громади, підвищення безпеки руху. Проєкт сприятиме стабільному виконанню робіт по прибиранню території громади та оперативному усуненню наслідків стихійних лих і погодних катаклізмів, покращенню санітарного стану, забезпеченню ефективного функціонування комунальної сфери, оптимізації надання комунальних послуг по виконанню будівельних робіт і профілювання дорожнього покриття та наближення утримання доріг комунальної власності до європейських стандартів.
ОТГ намагається вирішити проблему утримання населених пунктів в належному санітарному стані шляхом використання ручної праці групи благоустрою, мешканців сел, залучення безробітних до оплачуваних громадських робіт. Але внаслідок низької продуктивності ручної праці весь необхідний комплекс робіт своєчасно та в повному обсязі не виконується. Тому закупівля автогрейдера спрямована на належне обслуговування та утримання комунальних доріг і доріг загального користування та їх узбіч (насамперед грунтових доріг), упорядкування сміттєзвалища та вчасну ліквідацію несанкціонованих звалищ сміття. Реалізація проєкту дозволить швидше реагувати на поточні проблеми, не допускати руйнування дорожнього покриття, а також зекономити бюджетні кошти. Базове технічне наповнення групи благоустрою зумовить створення нових робочих місць в Коломацькій селищній раді. Ефективне функціонування групи благоустрою Коломацької селищної ради – запорука чистоти і благоустрою на території громади і в господарствах її мешканців.
В цей нелегкий час для громади в умовах воєнного стану та героїчного супротиву українського народу окупантам намагаємося все ж таки втілювати в реальність плани та ініціативи мешканців громади, внутрішньо переміщених осіб та депутатів громади у гострій необхідності є придбання для потреб громади автогрейдера, а участь у конкурсі «Громада на всі сто» дасть можливість поповнити матеріально-технічну базу селищної ради та забезпечить комфортне середовище для проживання на території громади.
І місяць - Підписання меморандум про співпрацю з Партнером; ІІ-ІІІ місяць - Підписання акту прийому передачі товару; ІХ- V місяць - Передача техніки; VІ місяць – Взяття на баланс та оприбуткування техніки з подальшим утриманням; VІІ місяць - Висвітлення інформації. Надання звіту про реалізацію проєкту в межах програми DOBRE.
Реалізація проєкту дозволить досягти таких результатів: поповнення автопарку; створення робочого місця, підбір кадрів та навчання; підвищення якості надання комунальних послуг мешканцям громади; покращення благоустрою території громади, оскільки придбана техніка зможе як очищати вулиці так і проводити роботи з вирівнювання дорожнього покриття; підвищення безпеки руху на дорогах громади, зниження ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод; оперативно виконувати роботи з ліквідації снігових заметів, наслідків стихійних лих та розбиття грунтових доріг населених пунктів громади; покращення транспортної доступності сільських населених пунктів; прискорення соціально-економічного розвитку громади, підвищення її конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості.
Проєкт відповідає Плану соціально-економічного розвитку Коломацької об’єднаної території громади на 2021-2025 роки, затверджений рішенням IV сесії Коломацької селищної ради IX скликання від 27.01.2021р. № 11(зі змінами)