logo

Олександрійська територіальна громада

Область:
Кіровоградська
Кількість мешканців:
88428
Соцмережі громади:
Рівень підтримки
1912 голосів
2.162%
Створення відділу «Традиційного воскового вінка» Олександрійського міського музейного центру ім. Худякової А.Ф.
Напрямок проєкту
Соціальна ініціатива
Місце, де буде реалізовуватись проєкт
Олександрійська територіальна громада Кіровоградської області
Відео-презентація проєкту
Фото проєкту
Про проєкт

Мета проєкту

Відкрити на базі міського музейного центру відділ «Традиційного воскового вінка» з метою створення культурного магніту громади, популяризації національної спадщини, традицій через проведення екскурсій, майстер-класів та інформаційних кампаній.

Детальніше

Зміст проєкту

Проєкт передбачає поточний ремонт однієї кімнати площею 70 кв м, її облаштування, проведення сучасного освітлення, створення спеціальних зон для експозицій, майстер-класу та фотозони. Для наповнення музею буде проведено пошук та викуп за кошти меценатів оригінальних вінків з різних областей України, щоб наповнити його автентичними виробами. Для створення реплік буде придбано відповідний матеріал. Музей буде живим, інтерактивним: до створення реплік будуть залучатися всі бажаючі, які в рамках майстер-класів зможуть оволодіти технікою виготовлення воскового вінка, переймуть традиції предків та зануряться в українську минувшину. Для поширення інформації про музей, його впізнаваності буде проведено ряд інформаційних кампаній: знято ролики, короткі відеофільми, написано ряд статтей для поширення в ЗМІ та соціальних мережах

Мотивація для участі

В музейному центрі працює унікальна людина – Мітюріна Олена, яка своїми руками відродила не один старовинний вінок і зробила більше 20 реплік на весільні вінки з різних куточків України. У минулому році її вінок був представлений на «i am u are — Ukrainian Creators Fair» — масштабному заході в США, присвяченому Україні та креативній економіці. А починалося все з того, що один із вінків Олени прикрасив модель у міжнародному щомісячному журналі «Мері Клер». Тепер є унікальна можливість в новому приміщенні музею зробити окремий відділ, який би повністю був присвячений українському вінку (в т.ч. весільному) і це була б візитівка Олександрійської громади в дусі національних традицій і культури. Наший відділ був би першим в Україні Музеєм воскового вінка. У відділі «Традиційного воскового вінка» можна виставляти оригінали вінків та їх репліки, надати можливість відвідувачам доторкнутися та приміряти на себе вінок, тобто що дасть можливість зробити музей інтерактивним. Проведення майстер-класів та інформаційних кампаній сприятиме розповсюдженню знань, підвищенню інтересу до української спадщини і традицій та промоції Олександрійської громади поза її межами!

Графік реалізації

1 місяць: -виділення коштів з міського бюджету на проведення ремонтних робіт; - пошук автентичних вінків та інших матеріалів; - вироблення концепції облаштування простору; - початок зйомки фільму про створення музею воскового вінка. 2 місяць: -підготовка та початок ремонтних робіт з переобладнання наявного простору в музейний простір; -пошук і придбання автентичних вінків; -замовлення меблів для облаштування простору; -проведення майстер-класів для створення реплік; - зйомка фільму. 3 місяць: - продовження ремонтних робіт; - замовлення вітрин; - пошук і придбання автентичних вінків; - проведення майстер-класів для створення реплік; - зйомка фільму. 4 місяць: - закінчення ремонтних робіт; - облаштування простору; - закупівля експонатів; - проведення майстер-класів для створення реплік; - зйомка та монтаж фільму про створення музею; - відкриття «Відділу традиційного воскового вінка».

Очікувані результати

Реалізація проєкту сприятиме підвищенню культурного рівня мешканців громади, зростанню зацікавленості народними традиціями, культурною спадщиною. Планується збільшення показника відвідувачів відділу музею та кількості проведених майстер-класів на 30%. Завдяки створенню музейного відділу. Олександрійська громада буде впізнавана за межами області, міський музей буде включено до туристичних магнітів області. Планується, що кількість туристів в перший рік роботи відділу зросте на 15%, на другий ще на 10%. Інформаційна кампанія буде впливати на розповсюдження інформації як про проєкт «Громада на всі 100», так і на рекламу музейного відділу. Її показники можна виміряти по кількості переглядів відеороликів та короткометражного фільму в соцмережах та кількості статтей в ЗМІ.

Попередній бюджет Проєкту
Загальний бюджет Проєкту, грн:
2500000
100%
Внесок Програми USAID DOBRE
2400000
96% від загальної вартості
Внесок Учасника
100000
4% від загальної вартості
Внесок партнерів Учасника (якщо такі є)
0
0% від загальної вартості

Відповідність проєкту стратегії розвитку, програмі комплексного відновлення, плану відновлення та розвитку громади тощо

Проєкт відповідає Державній Стратегії регіонального розвитку на 2021 -2027 роки (зі змінами), Стратегії Кіровоградської області на 2021-2027 роки, Стратегії сталого розвитку міста Олександрія до 2030 року