logo

Мирівська сільська територіальна громада

Область:
Дніпропетровська
Кількість мешканців:
11118
Соцмережі громади:
Рівень підтримки
238 голосів
2.141%
Проєкт «Імпульс змін: стійкість, розвиток, відновлення»
Напрямок проєкту
Місцевий економічний розвиток
Місце, де буде реалізовуватись проєкт
Територія Мирівської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Відео-презентація проєкту
Фото проєкту
Про проєкт

Мета проєкту

Задоволення нагальних потреб населення громади через зміцнення інфраструктури для оперативного реагування на кризові обставини та потенційні ризики, спричинені військовими діями на території громади, забезпечення сталого функціонування соціальної та гуманітарної сфери, інженерно-транспортної та комунальної інфраструктури, підвищення якості надання комунальних послуг мешканцям, за умови зменшення фінансових та трудових витрат комунального господарства шляхом надання послуг спецтехнікою (утримання в належному стані дорожньої інфраструктури, водогону, сміттєзвалищ тощо), стабілізація економічного розвитку, створення передумов для прискореного післявоєнного економічного та інноваційного розвитку, що стане основою підвищення добробуту, якості та безпеки життєдіяльності місцевого населення

Детальніше

Зміст проєкту

В рамках реалізації даного проєкту заплановано придбання багатофункціонального екскаватора з опціями (гідромолот, перехідна плита до гідромолоту, бара, ківш, вила). Передача даної техніки у господарське відання КП «Дніпро» на договірних умовах. Використання екскаватора в якості безкоштовної соціальної допомоги населенню громади для ліквідації наслідків військових дій, використання його під час будівельно-ремонтних робіт водогону по населених пунктах громади, надання послуг на комерційних засадах для мешканців громади та жителів сусідніх громад за розрахованими комунальним підприємством тарифами тощо.

Мотивація для участі

Мотивацією для у часті у проєкті є розуміння всіх проблемних питань громади, що базуються на запитах від старост, комунальних підприємств громади. Завдяки співпраці в рамках проєкту «Посилення спроможності громад для відбудови через пілотування їхньої взаємодії з університетами», який реалізовує Альянс українських університетів за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», було розроблено Методологію досліджень з визначення потреб нашої громади для стійкості, відновлення та розвитку. Документ має на меті допомогти закладам вищої освіти та іншим організаціям в побудові системної аналітичної та навчальної підтримки територіальної громад. Таким чином завдяки Методології вдалося виокремити найбільш пріоритетні потреби громади серед різних груп, специфічні проблеми та потреби окремих груп, практики врядування в ОМС, які сприяють розвитку/стійкості/відновлення, та такі, які його уповільнюють. Відповідно до розробленої Методології експертами досліджено потреби громади та було враховано наступні цілі, які стоять наразі перед громадою, яка є в зоні бойових (можливих) дій: 1. Стійкість: готовність до надзвичайних ситуацій, які виникають у зв’язку з повномасштабним вторгненням, щоб не зупиняти надання базових послуг та життя в громадах. 2. Розвиток: підвищення якості та доступності послуг, орієнтованих на людину, особливо у сфері системи охорони здоров’я та соціальних послуг для вразливих груп населення, в поводженні з відходами, в водопостачанні. 3. Відновлення: необхідність відновлювати пошкоджені об’єкти та повертати мешканців, що включає підготовку необхідних стратегічних документів для відновлення. За оцінками мешканців потреба в розвитку в Мирівської громаді має критичне значення, то низьку оцінку серед мешканців отримали такі сфери: ● Водопостачання – 15,5% оцінюють ситуацію з водопостачанням в громаді як погану або жахливу. ● Дорожня інфраструктура. 73% респондентів оцінюють стан доріг як жахливий або поганий. ● Економічний розвиток. 51% вбачають недоліки в економічному розвитку своєї громади, оцінюючи рівень послуг як жахливий або поганий. ● Екологія – 30% мешканців оцінили якість стану навколишнього середовища в громаді як жахливий або поганий. ● Інклюзивність, безбар'єрність громадських просторів та об'єктів соціальної інфраструктури – 40% респондентів оцінили як жахливий або поганий. Усі зазначені потреби потребують відповідного реагування і покращення. Так, більшість опитаних повністю погоджуються з необхідністю реалізації проєктів у відповідній сфері, що свідчить про широку підтримку таких заходів та очевидну критичну потребу Місцевий економічний розвиток громади включатиме в себе покроковий розпис дій для досягнення помітного результату. Реалізація проекту стане поштовхом до соціально-економічної розвитку громади. Придбання спецтехніки дозволить збільшити інтенсивність виконуваних робіт та підвищити продуктивність праці, а також швидше реагувати на поточні проблеми, економити на ремонті, витратах праці та витратах бюджетних коштів. Нові умови організації життєдіяльності громади передбачатимуть використання нових управлінських підходів, базованих на стратегічному плануванні та управлінні. Що дозволить громаді не просто жити з дня до дня, вирішуючи поточні проблеми, але й мати чіткий план розвитку і рухатися за ним.

Графік реалізації

Придбання, прийняття та постановка екскаватора на баланс – 1 місяць, Державна реєстрація в підрозділах Держспоживслужби та отримання державних номерів – 2 тижні. Передача у господарське відання КП «Дніпро» - 1 тиждень. Висвітлення на усіх інформаційних ресурсах про реалізацію даного проєкту. Оголошення на усіх місцевих та сусідніх платформах засобів масової інформації про надання КП «Дніпро» нових послуг та тарифи на них – 1 тиждень.

Очікувані результати

Придбано екскаватор з опціями (гідромолот, перехідна плита до гідромолоту, бара, ківш, вила тощо). Реалізація проєкту сприятиме розвитку комунального сектору економіки громади, ефект відчують всі 8300 місцевих жителів та 2900 ВПО. Придбання екскаватора дозволить: - утримувати та реконструювати систему водопостачання – плануються роботи на 80% водогону; - стабільно виконувати роботи по благоустрою та обслуговуванню сміттєзвалищ, що поліпшить санітарний стан території громади (обсяг захороненого сміття становитиме 80%); - оперативно виконувати роботи по усуненню наслідків обстрілів, природних катаклізмів – 100%; - утримувати дороги в належному стані (близько 100 км); - відбудовувати територію громади; - розширити перелік послуг комунального підприємства (збільшення загальної кількості на 30%), збільшення обігових коштів комунального підприємства на 50%.

Попередній бюджет Проєкту
Загальний бюджет Проєкту, грн:
4120850
100%
Внесок Програми USAID DOBRE
4120850
100% від загальної вартості
Внесок Учасника
0
0% від загальної вартості
Внесок партнерів Учасника (якщо такі є)
0
0% від загальної вартості

Відповідність проєкту стратегії розвитку, програмі комплексного відновлення, плану відновлення та розвитку громади тощо

Даний проєкт відповідає стратегічним документам громади, а саме стратегії розвитку Мирівської сільської територіальної громади на 2018-2026 роки та програмі соціально-економічного та культурного розвитку Мирівської сільської територiальної громади на 2024 рік, згідно яких пріоритетами громади є конкурентна економіка, яка базується на місцевому потенціалі, комфорті і високій якості життя мешканців, безпекі життєдіяльності жителів громади. Програма комплексного відновлення громади знаходиться на стадії розробки, але аналіз наявної ситуації в громаді, яка постійно зазнає негативного економічного впливу та руйнувань соціальної і житлової інфраструктури внаслідок воєнних дій показує, що пріоритетним є забезпечення матеріально-технічного фонду громади, її комунальних установ. Це дозволить ощадливо, ефективно та оперативно реагувати на надзвичайні ситуації, виконувати роботи по відновленню.