logo

Хорошівська територіальна громада

Область:
Житомирська
Кількість мешканців:
17885
Соцмережі громади:
Рівень підтримки
631 голос
3.528%
Територія спорту
Напрямок проєкту
Соціальна ініціатива
Місце, де буде реалізовуватись проєкт
Хорошівський ліцей №1 Житомирської області
Відео-презентація проєкту
Фото проєкту
Про проєкт

Мета проєкту

Мета проєкту: створити доступний спортивний простір для всіх жителів громади, де кожен зможе займатися фізичною активністю незалежно від віку та рівня підготовки. Проєкт вирішує проблему недостатньої доступності сучасних спортивних майданчиків та обладнання, що обмежує можливості для активного відпочинку та здорового способу життя. Розташування на території ліцею №1 забезпечить безпечний і зручний доступ до спорту для дітей, молоді та дорослих, сприяючи соціальній інтеграції, зміцненню громади та формуванню звички до регулярної фізичної активності.

Детальніше

Зміст проєкту

У межах проєкту "Територія спорту" буде створено сучасну спортивну інфраструктуру на території Хорошівського ліцею №1. Планується обладнати три окремі спортивні майданчики, кожен з яких матиме спеціальне покриття для безпечних і комфортних занять: 1. Майданчик для баскетболу: оснащений професійними баскетбольними щитами, стійками та розміткою, з покриттям, що мінімізує ризик травм і забезпечує оптимальне зчеплення для гри. 2. Майданчик для футболу: буде облаштовано якісне штучне покриття, яке імітує трав'яне поле та знижує навантаження на суглоби, створюючи ідеальні умови для тренувань і матчів шкільних та аматорських команд. 3. Універсальний майданчик з тренажерами: включатиме комплекс силових та кардіотренажерів, розміщених на спеціальному антиковзкому покритті, що забезпечить безпеку та комфорт під час занять. Ці майданчики нададуть різноманітні можливості для занять спортом, сприятимуть здоровому розвитку громади та підвищенню якості життя мешканців.

Мотивація для участі

Ми прагнемо реалізувати проєкт "Територія спорту", тому що віримо у важливість створення умов для активного та здорового способу життя в нашій громаді. У ліцей №1 ходять займатися спортом не лише учні, а й інші громадяни, включно з ветеранами спорту, які мають секції з баскетболу, боротьби, футболу та тенісу. Однак усі вони змушені ділити одну територію — ліцейний спортзал, що обмежує можливості та комфорт для занять. Участь у конкурсі дозволяє нам залучити ресурси для облаштування сучасних спортивних майданчиків, які створять зручні умови для всіх і сприятимуть здоровому розвитку громади.

Графік реалізації

Графік реалізації проєкту "Територія спорту": 1. Березень-Квітень 2025: завершення підготовчих робіт, включаючи оцінку місця та проектування майданчиків. 2. Травень-Червень 2025: закупівля необхідних матеріалів та обладнання для облаштування спортивних майданчиків. 3. Червень-Липень 2025: монтаж спортивних майданчиків: - Майданчик для баскетболу - Майданчик для футболу - Універсальний майданчик з тренажерами 4. Липень-Серпень 2025: установка спеціального покриття на всіх майданчиках та проведення остаточних перевірок безпеки. 5. Вересень 2025: організація урочистого відкриття спортивних майданчиків, запрошення мешканців громади на ознайомлення та перші тренування. 6. Жовтень 2025: запуск регулярних занять та спортивних подій, залучення місцевих тренерів та спортсменів. Цей графік забезпечить ефективну реалізацію проєкту та максимальну участь громади.

Очікувані результати

Очікується, що проєкт "Територія спорту" залучить близько 500-600 людей (щомісяця), зокрема учнів, місцевих жителів, ветеранів спорту, людей з інвалідністю та внутрішньо переміщених осіб (ВПО). Завдяки новим спортивним майданчикам ми прогнозуємо підвищення рівня фізичної активності серед громади на 30%. Це призведе до покращення фізичного здоров’я учасників, зменшення соціальної ізоляції та створення сприятливого середовища для соціальної інтеграції. Також очікуємо, що проєкт сприятиме формуванню здорових звичок і популяризації спорту серед молоді, закладаючи основу для активного способу життя в громаді.

Попередній бюджет Проєкту
Загальний бюджет Проєкту, грн:
4115991
100%
Внесок Програми USAID DOBRE
3704392
90% від загальної вартості
Внесок Учасника
411599
10% від загальної вартості
Внесок партнерів Учасника (якщо такі є)
0
0% від загальної вартості

Відповідність проєкту стратегії розвитку, програмі комплексного відновлення, плану відновлення та розвитку громади тощо

Проєкт відповідає стратегії розвитку громади. https://rada.info/upload/users_files/04344587/124ebd021aeb15ef0ca6bb915abd2b2d.pdf (сторінка 88) Проєкт відповідає плану заходів Стратегії на 2024-2027рр. https://rada.info/upload/users_files/04344587/bb6acca0039cd3056bac216b9b9b86aa.pdf (стор.15-18) Оперативна ціль 3.2. Доступна якісна освіта для дітей та молоді громади незалежно від місця їх проживання. Розвиток освіти – інвестиція в соціальний капітал громади. Такий підхід вимагає створення умов для надання здобувачам освіти, яка б надалі забезпечувала їхній високий рівень соціалізації та конкурентоспроможність випускників на ринку праці. Натомість системі освіти в громаді притаманні значні якісні відмінності послуг, що надаються в сільській місцевості та адміністративному центрі громади. Як наслідок створилися нерівні можливості – фактично вони залежать від місця проживання вихованців учнів, що необхідно подолати. Йдеться про забезпечення доступності дошкільної освіти в селах та кінцевий продукт шкіл – якість знань випускників. В ширшому сенсі умови здобуття освіти на теренах громади вимагають значного покращення з огляду на зовнішню конкуренцію та посилення спеціалізації знань. Оперативна ціль – 3.2 «Доступна якісна освіта для дітей та молоді громади незалежно від місця їх проживання» містить два завдання: «Оптимізувати мережу та модернізувати заклади дошкільної й загальної середньої освіти, в т.ч. з урахуванням інклюзії, забезпечити відповідність їхнього оснащення та комплектації вимогам НУШ, запровадження якісної профільної освіти», «Урізноманітнити перелік та розширити надання послуг із позашкільної освіти в сільській місцевості». Оперативна ціль 3.4. Створення рівноцінних умов для дозвілля, задоволення культурних потреб, занять спортом всіх груп мешканців та мешканок Створення зазначених в оперативній цілі умов – важливий напрям для забезпечення конкурентоспроможності громади, адже передбачає збереження та розвиток її головного потенціалу – людини. Вона спрямована на суттєві зміни в сфері культури та дозвілля, їхню модернізацію на засадах людиноцентричності – як за допомогою організаційних заходів, так і зміни умов надання послуг та ширше – їхнього функціонального призначення. Орієнтир – побудова такої роботи в територіальних громадах центральноєвропейських країн. Такий підхід означає також урізноманітнення умов для занять масовим спортом безвідносно місця проживання на теренах громади, а також більшу залученість місцевої громадськості для визначення потреб, місця розташування та подальшої експлуатації спортивної інфраструктури. Оперативна ціль – 3.4 «Створення рівноцінних умов для дозвілля, задоволення культурних потреб, занять спортом всіх груп мешканців та мешканок» містить два завдання: «Провести функціональну реорганізацію діючих закладів культури громади, їхнє перетворення на інклюзивні осередки соціальної комунікації та організованого дозвілля», «Реконструювати наявну та створити нову спортивну інфраструктуру на засадах доступності та гендерної рівності». Таблиця 5.14 Потенційні сфери реалізації оперативної цілі 3.4. Створення рівноцінних умов для дозвілля, задоволення культурних потреб, занять спортом всіх груп мешканців та мешканок Завдання Потенційні сфери реалізації проєктів 3.4.1 Провести функціональну реорганізацію діючих закладів ▪ Реконструкція просторів установ культури громади з СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ХОРОШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ 89 культури громади, їхнє перетворення на інклюзивні осередки соціальної комунікації та організованого дозвілля врахуванням нових функцій та вимог безбар`єрності ▪ Оснащення закладів культури обладнанням відповідно до функцій що змінилися ▪ Створенння при установах культури осередків для спілкування різних соціальних груп за інтересами 3.4.2. Реконструювати наявну та створити нову спортивну інфраструктуру на засадах доступності та гендерної рівності ▪ Будівництво спорткомплексу Хорошівської громади ▪ Реконструкція інфраструктури Хорошівської ДЮСШ, зокрема, спортивних майданчиків зі штучним покриттям ▪ Будівництво/реконструкція багатофункціональних спортивних залів та майданчиків зі штучним покриттям, що діють як складові інфраструктури загальноосвітніх шкіл