logo

Ворохтянська територіальна громада

Область:
Івано-Франківська
Кількість мешканців:
6003
Соцмережі громади:
Рівень підтримки
267 голосів
4.448%
Доступна громада та рівні можливості для всіх: інклюзивна інфраструктура освіти Ворохтянської громади
Напрямок проєкту
Соціальна ініціатива
Місце, де буде реалізовуватись проєкт
с-ще Ворохта (заклади освіти), с. Татарів (ЗДО)
Відео-презентація проєкту
Фото проєкту
Про проєкт

Мета проєкту

Проект спрямований на розв’язання проблеми доступності якісної освіти для дітей Ворохтянської громади, незалежно від їхніх особливих потреб. Для створення доступного освітнього простору ми облаштуємо ліцей та дитсадки з урахуванням потреб дітей з інвалідністю, їхніх батьків та педагогів. Проект має на меті: створити рівні умови та усунути бар'єри для навчання дітей з особливими потребами. Сьогодні існують такі проблеми: недостатні інклюзивні умови для навчання (відсутність пандусів), бар'єри в доступі до освітніх та культурних послуг для дітей з інвалідністю (відсутність автобуса, адаптованого для інклюзії), що спричинює незручності як під час навчання, так і у процесі відвідування культурних заходів у громаді та за її межами.

Детальніше

Зміст проєкту

У рамках проєкту буде закуплено повнопривідний автобус, адаптований для дітей з інвалідністю, що дозволить безпечно і комфортно перевозити їх до навчальних закладів громади та закладів соціальної та культурної інфраструктури. Також буде встановлено пандуси та підйомні механізми у Ворохтянському ліцеї та дошкільних закладах Ворохти і Татарова. Ці заходи забезпечать безперешкодний доступ до освітніх закладів для дітей з обмеженими можливостями, їхніх батьків, педагогів та інших учасників освітнього процесу. Проєкт стане першим кроком до комплексної адаптації інфраструктури громади для створення комфортних умов для всіх мешканців, а також сприятиме розвитку інклюзії у громадському просторі. Окрім того, очікується: - Зміна ставлення суспільства: Зростання рівня толерантності та розуміння потреб дітей з інвалідністю серед мешканців громади. - Підвищення професійної компетентності педагогів: Впровадження інклюзивних підходів у навчальний процес. - Активізація батьківської громадськості: Залучення батьків до участі в освітньому процесі своїх дітей. - Активне залучення дітей з інвалідністю до освітнього процесу, культурно-мистецьких заходів.

Мотивація для участі

Ми переконані, що кожна дитина має право на якісну освіту і щасливе дитинство. Наша ініціатива спрямована на створення більш справедливого суспільства, де кожен має рівні можливості для розвитку. Ми прагнемо, щоб Ворохта стала прикладом інклюзивності та показала, що разом ми можемо подолати будь-які бар’єри. Участь у конкурсі – це наш шанс зробити нашу громаду кращою. Ми хочемо реалізувати цю ініціативу тому, що вона забезпечить: Рівні можливості для всіх: Інклюзивна освіта – це не просто модний тренд, а необхідність сучасного суспільства. Кожна дитина має потенціал, і наша задача – створити умови для його розкриття. Розвиток громади: Інвестуючи в інклюзивну освіту, ми інвестуємо в майбутнє нашої громади. Діти з особливими потребами – це не окрема категорія, а невід’ємна частина суспільства. Створивши доступне освітнє середовище, ми зробимо Ворохту більш привабливою для життя та розвитку. Соціальну справедливість: Кожна людина має право на гідне життя. Інклюзивна освіта – це крок до створення більш справедливого суспільства, де кожен має рівні можливості.

Графік реалізації

Графік реалізації: Підготовчий етап (1-2 місяць): Розробка технічної документації для встановлення пандусів і підйомних механізмів. Проведення тендеру для вибору підрядників. Закупівля адаптованого автобуса для інклюзії. Етап інфраструктурних робіт (3-5 місяць): Встановлення пандусів і підйомних механізмів у Ворохтянському ліцеї, Ворохтянському та Татарівському дошкільних закладах. Технічний огляд і приймання робіт. Тестування та введення в експлуатацію (6 місяць): Тестування функціонування інфраструктури та адаптованого автобуса. Проведення навчальних заходів для персоналу щодо використання нових механізмів. Презентація результатів проєкту для громади. Моніторинг та обслуговування (6-12 місяць): Постійний моніторинг роботи обладнання та автобуса. Підготовка фінального звіту за результатами проєкту.

Очікувані результати

Якісні результати: - Створення доступного освітнього простору для всіх дітей, незалежно від їхніх потреб. - Забезпечення рівних можливостей для навчання та розвитку всіх учнів. - Збільшення участі дітей з інвалідністю та дітей з родин ВПО в освітньому процесі. Кількісні результати: - приблизно 2000 осіб (діти, батьки, педагоги) отримають доступ до безбар'єрного освітнього середовища. - 50 осіб з інвалідністю повноцінно користуватимуться послугами освітнього закладу. - Інклюзивний транспорт забезпечить безпечне перевезення 10 дітей з інвалідністю та з родин ВПО. Результатом цих позитивних змін стане підвищення якості життя: покращаться умови для навчання, громада стане більш інклюзивною, а між людьми зміцняться соціальні зв’язки.

Попередній бюджет Проєкту
Загальний бюджет Проєкту, грн:
4100000
100%
Внесок Програми USAID DOBRE
4100000
100% від загальної вартості
Внесок Учасника
0
0% від загальної вартості
Внесок партнерів Учасника (якщо такі є)
0
0% від загальної вартості

Відповідність проєкту стратегії розвитку, програмі комплексного відновлення, плану відновлення та розвитку громади тощо

Проєкт відповідає Стратегії розвитку Ворохтянської селищної територіальної громади на 2022-2027 роки та спрямованій на соціальну інтеграцію, покращення якості життя мешканців і підвищення доступності громадських послуг. У рамках програми комплексного відновлення громади, цей проєкт сприятиме створенню інклюзивної інфраструктури, що є ключовим елементом сталого розвитку. Проєкт також узгоджується з планом відновлення та розвитку громади, який передбачає модернізацію об’єктів освіти і соціальної інфраструктури, забезпечуючи рівний доступ до всіх ресурсів громади для всіх категорій населення.