PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТЫ iPad / iPhone ФАКТЫ Android
Автор: Сергей Костыра

Заборона зброї в Україні: чому новий закон – це пастка

На цьому тижні Верховна Рада України прийняла закон, який забороняє зброю у будівлях: Верховна Рада, Адміністрація Президента та Кабінет Міністрів України. Проте, в ході його вивчення виникає дуже багато спірних та незрозумілих моментів.

Закон – це дослідження. Як відомо, в Україні і так заборонений оббіг зброї, оскільки це юрисдикція виключно “нагородної” зброї, або іменної вогнепальної зброї, яку мають одиниці.

Читайте: У Раді, АП і Кабміні заборонили зброю

По-перше, якщо детально вивчати закон про заборону зброї у ВР, АП та Кабміні, то там чітко сказано, що ст. 9 доповнюється другою частиною такого змісту: “до будинків, де працюють: Верховна Рада, Президент, Кабінет Міністрів України – заборонено завозити боєприпаси будь-яких видів, навчальні або імітаційні боєприпаси, легкозаймисті речовини чи займисті тверді речовини, піротехнічні засоби та холодну або вогнепальну зброю”.

Це говорить про те, що з гранатою та автоматом не можна заходити у Верховну Раду. Хоча я впевнений, що майже у всіх народних депутатів чи держслужбовців не було випадків, коли вони приїжджали з автоматом.

Проте, виникає питання, чому в даному законі не вказали про заборону пристрою для відстрілу набоїв гумовими кулями.

Читайте: Cтоп зброї! Порошенко підписав резонансний закон

90% держслужбовців, що мають відповідний дозвіл, носять при собі подібного роду зброю, яка за своєю влучністю та силою не поступається вогнепальній. Але він не відноситься до категорії зброї. Це просто пристрій для відстрілу набоїв гумовими кулями.

По-друге, новий закон суперечить закону “Про статус народного депутата”. Якщо народний депутат приходить зі зброєю до будівель ВР, АП чи Кабміну, працівник державної служби охорони має повне право попередити про можливе проникнення зброї до державних органів. Але депутат захищений ст. 27 закону України “Про статус народного депутата”, в якому сказано, що заборонено оглядати речі, транспорт чи будь-що, що знаходиться у власності цього депутата, виключно з його волі.

Читайте:  Парасюк не зміг пройти металошукач у Раді і влаштував бійку

Тут ми розуміємо, що відбувається законодавчий колапс. І відбувається він тому, що один закон суперечить іншому.

Фактично представник УДО, який займає відповідну посаду, буде нести кримінальну відповідальність, оскільки він не наділений правом зупиняти народного депутата, оглядати його речі та транспорт, або ж не допускати до роботи. Хоча за новим законом він повинен це робити, аби попередити можливий злочин.

І виникає така собі пастка із суміші двох законів. Працівник УДО стає заручником обставин, при яких або буде нести кримінальну відповідальність за зупинення народного депутата, або ж допустить його до роботу. Для самого ж народного депутата ситуація залишилась незмінною.

Читайте: Заборона зброї у ВР: чому нічого не зміниться

В західних країнах, у Великобританії та США законотворець – це еліта юриспруденції чи політики, які мають величезні досягнення, і тільки після того вони стають парламентарями. Вони повинні мати величезний досвід та знання для того, щоб прописувати нові закони. В України ситуація склалась по іншому.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Вверх Вверх
Вверх

    Нашли ошибку в тексте?

    Ошибка