PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТЫ iPad / iPhone ФАКТЫ Android

Бальчун “рисует” прибыль по итогам года, так как не ремонтировал вагоны – эксперт

Прибыль Укрзализныци по итогам 2016 год не отражает реальной экономической ситуации на предприятии и является следствием отказа от финансирования ремонта подвижного состава.

Бальчун “рисует” прибыль по итогам года, так как не ремонтировал вагоны – эксперт

Про це заявив керівник транспортного напрямку офісу ефективних реформ BRDO, екс-заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.

– Прибуток у 300 млн грн з’явився в першу чергу через те, що Укрзалізниця не змогла в 2016 році в повному обсязі профінансувати ремонт локомотивів, вагонів та інфраструктури. Через це частина коштів, які призначалися на ремонти, залишилися у підприємства невикористаними на кінець року і зафіксувалися у вигляді прибутку. Але це абсолютно штучний прибуток, який досягнуто за рахунок недостатніх вкладень у ремонти рухомого складу і колії. У такій ситуації це аж ніяк не привід для гордості, – підкреслив Олександр Кава.

Зазначимо, що за підсумками 2015 року Укрзалізниця закінчила рік зі збитками в 16 млрд грн, з яких майже 14 млрд грн виникли через падіння курсу гривні по відношенню до основних іноземних валют. За підсумками 2016 року у підприємства виник прибуток у сумі 303 млн грн. При цьому відрахування залізниці до держбюджету в минулому році навіть дещо знизилися, склавши близько 15 млрд грн. Також, всупереч заявленій прибутковості, Укрзалізниця знизила обсяг сплати податку на прибуток із 710 млн грн у 2015 році до 440 млн грн у 2016 році.

Читайте: Гройсман пояснив, чому гривня обвалилася

На думку Олександра Кави, не можна оцінювати ефективність роботи Укрзалізниці виключно за фінансовими параметрами, оскільки на тлі нібито позитивних показників спостерігається пригнічений стан рухомого складу та залізничної інфраструктури.

– У випадку Укрзалізниці оцінювати ефективність роботи менеджменту за обсягом прибутку не зовсім коректно. Якщо ми подивимося на ступінь зносу залізничного рухомого складу, то цей показник дуже часто перевищує 90%. Якщо в такій ситуації підприємство показує прибуток, то дуже ймовірно, що є серйозні проблеми на підприємстві, – підкреслює експерт.

Нагадаємо, у п’ятницю, 13 січня, Укрзалізниця офіційно повідомила про позитивний фінансовий результаті 2016 року. За словами голови правління Войцеха Бальчуна, таким чином компанія в повному обсязі виконала всі свої зобов’язання перед державою.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.
Загружается…

Вверх Вверх
Вверх

    Нашли ошибку в тексте?

    Ошибка