PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Захищають від реклами: у США розробили незвичайні окуляри

У США запустили стартап IRL Labs – окуляри, які блокують рекламу для користувача.

У США запустили стартап IRL Labs – це окуляри, які захищають користувача від реклами за принципом AdBlock, повідомляє ilenta.com.

Стартап вже зібрав в кілька разів більшу суму, ніж потрібна для розробки.

IRL Labs працюють як звичайні сонцезахисні окуляри, проте мають спеціальне поляризаційне покриття, яке блокує світло LED та LCD екранів.

Вартість новинки складе $50.

Дивіться: Розмовляють і ліплять вареники: диво-роботи на техновиставці в Японії

До слова, фахівці з Boston Dynamics змогли навчити свого робота танцювати під композицію Uptown Funk.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка