PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Зліт Apple, захід Nokia: як за 19 років змінилася вартість 15 топ-брендів

Apple і Google продемонстрували феноменальний зліт на ринку за останні 19 років.  

Зліт Apple, захід Nokia: як за 19 років змінилася вартість 15 топ-брендів

За 19 останніх років світ спостерігав злети і падіння знаменитих брендів.

Згідно з дослідженням Interbrand, у 2000 році найдорожчим брендом була Coca-Сola. У 2018 ситуація повернулася так, що його посунули гіганти Google і Apple.

Також вражає стрибок Amazon, який у 2014 замикав топ-15 найдорожчих брендів світу, а за підсумками 2018 розташувався вже в трійці лідерів прямо під Apple і Google.

У 6-хвилинному ролику також відображено захід бренду Nokia.

Читайте: Apple готує гнучкий iPhone – перші зображення новинки

Консалтингове агенство спиралося на на дані: Thomson Reuters – для фінансової інформації; Global Data – для споживчої інформації та цінності брендів; Infegy – для аналізу соцмереж.

До слова, в 2018 вартість компанії Amazon досягла $1 трлн.

Фото: pressureua

Теги: , ,
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка