PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

COOPER AND HUNTER: стартував проект соціальної відповідальності We save the Planet

Восени 2019 року глобальний бренд кліматичної техніки Cooper&Hunter оголосив про початок реалізації довгострокового проекту We save the Planet.

COOPER AND HUNTER: стартував проект соціальної відповідальності We save the Planet

Проект охопить усі країни, де здійснюється продаж кліматичної техніки Cooper&Hunter (більше 45 країн), зокрема Україну.

Корпоративна соціальна відповідальність – це добровільний внесок бізнесу у соціальну, економічну та екологічну сферу, пов’язаний безпосередньо з основною діяльністю компанії.

– Тому компанією ухвалено рішення щодо стратегічної і системної підтримки екологічних, спортивних та соціально значимих акцій, – каже комерційний директор Cooper&Hunter в Україні Сергій Козик.

Символікою проекту став логотип зі слоганом We save the planet.

У рамках реалізації проекту найбільший виробник кліматичного обладнання Cooper&Hunter взяв на себе низку зобов’язань та анонсував проведення заходів, реалізація яких у довгостроковій перспективі сприятиме поліпшенню екології, збереженню озонового шару, відновленню парків, скверів та інших зелених насаджень, зменшенню викидів шкідливих речовин, оздоровленню населення.

Реалізація проекту передбачає такі зобов’язання:

  • Cooper & Hunter зобов’язується дотримуватися під час виробництва кліматичного обладнання найвищих стандартів якості, що забезпечують використання озонобезпечного фреону R32, потенціал глобального потепління якого знижений більш ніж на 65% порівняно з попереднім поколінням фреону – R410.

Це зобов’язання поширюється на всі країни, у яких реалізується обладнання C&H, незалежно від сертифікаційних вимог кожної з країн, а також на всі лінійки обладнання: від преміум до економ класу.

  • Cooper&Hunter зобов’язується використовувати під час виробництва кліматичного обладнання технології, що забезпечують максимальну енергоефективність. Економити витрати електростанцій завдяки новим інверторним технологіям, енергоефективність яких сягає значення А +++ та економія становить 40%.

Це дозволить мінімізувати витрату енергії і так боротися з нераціональним використанням природних ресурсів на планеті.

  • Проведення заходів з відновлення зелених насаджень, парків та скверів великих промислових міст.

Розуміючи екологічні проблеми великих населених пунктів, компанія виділятиме кошти і, взаємодіючи з місцевими організаціями та волонтерами, які захищають природу, організовуватиме акції з відновлення зелених зон, висаджування дерев і реабілітації екосередовища.

  • Інформування населення про технології, які покликані оберігати нашу планету. Проведення рекламних кампаній, створення освітніх програм, інформаційних приводів, що підвищують рівень обізнаності про соціальні та екологічні загрози.
  • Спонсорська підтримка різних видів спортивних заходів (районного, міського та національного рівня), яка стала вже традиційною. Заходів, що сприяють пропаганді здорового способу життя, популяризації спорту серед молоді, оздоровленню нації та поліпшенню якості життя кожної людини.

Проект має довгостроковий характер. Про всі заходи у рамках проекту компанія інформуватиме широку громадськість на постійній основі. Купуючи обладнання Cooper&Hunter, кожен клієнт робить свій внесок у збереження і відновлення навколишнього середовища, оздоровлення населення та поліпшення якості життя на нашій планеті.

Нагадаємо, 26 організацій виступили проти використання екології у політичних та бізнес-цілях.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка