PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Оновлений кросовер Infiniti QX60 дебютував в 2016 році, а його дорестайлінгова версія з’явилася на світ в 2012 році під назвою JX, яку незабаром змінили на нинішню в зв’язку зі зміною назв всього модельного ряду.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

В Україні семимісний кросовер Infiniti QX60 пропонується з двома варіантами силових установок.

Перший варіант – 3,5-літровий бензиновий двигун V6, потужністю 262 к.с. і максимальним обертовим моментом 334 Нм.

Ціни на таку версію в базовій комплектації стартують з позначки близько $ 57 тис.

Другий варіант – 2,5-літровий бензиновий 4-циліндровий двигун з гібридною технологією “Infiniti direct response hybrid”, потужністю 231 к.с. і максимальним обертовим моментом 330 Нм.

Ціни на таку версію в базовій комплектації стартують з позначки близько $ 56 тис.

Обидва двигуни комплектуються безступінчастою коробкою перемикання передач Xtronic CVT і виключно повним приводом All-mode 4WD.

На тест-драйв Фактам ICTV потрапила версія Infiniti QX60 з двигуном 3,5 л, коробкою передач Xtronic CVT, повним приводом All-mode 4WD і в максимальній комплектації Hi-tech.

Ціна тестового автомобіля становить близько $ 68 тис.

ДИЗАЙН

Зовнішній вигляд Infiniti QX60 солідний, стриманий, але в той же час пафосний і в усьому тут читається преміальність.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Плавні м’язисті форми кросовера і благородний білий колір виділяють його на дорозі, в потоці машин він користується авторитетом, його завжди пропускають навіть автомобілі рівнем вище.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Загалом, виглядає він дорого і красиво – все, як годиться в преміальному сегменті.

САЛОН

У салоні все не менш дорого і красиво. Ви не знайдете тут дешевого пластику й інших грішків, пов’язаних з дешевизною матеріалів, як би ви не старалися. Шкіра, м’який пластик і дерево – все зібрано і підігнано якісно. Сидіння виконані з перфорованої шкіри зі світлою строчкою по кантику. На підлокітнику, кермі і картах дверей також присутня шкіра.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Читайте: Тест-драйв Renault Duster: універсальний солдат

Салон просторий, місця спереду для водія і пасажира вдосталь, для того щоб влаштуватися комфортно і насолоджуватися поїздкою.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Сидіння водія оснащене регулюваннями у восьми напрямках в базі, а в нашій комплектації ще було й регулювання поперекової опори в двох напрямках. Сидіння переднього пасажира оснащене регулюваннями в шести напрямках.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Обидва передніх сидіння, як і кермо, оснащені електроприводом. Крісла зручні, з хорошою бічною підтримкою, навіть для худорлявих. Є підігрів і вентиляція передніх сидінь, а також підігрів керма.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Щиток приладів простий не перевантажений інформацією і з приємною білою підсвіткою. 

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

На кермі і зліва під кермом досить багато кнопок для управління різними системами. До такої кількості елементів управління доводиться звикати, адже запам’ятати розташування всього і відразу складно. До роботи згаданих систем повернемося трохи пізніше.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Та ж ситуація і з центральною консоллю – безліч кнопок. Вгорі розташований 8-ми дюймовий кольоровий сенсорний дисплей, яким також можна керувати за допомогою круглого джойстика по центру.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

На дисплей виводиться зображення камер, системи мультимедіа, навігація тощо. Сенсор працює, не зі швидкістю світла, але нормально. Зазвичай, як і в багатьох автомобілях, система підтуплює на картах навігації, але не критично.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Сам навігатор трохи відрізняється від звичних нам онлайн навігаторів на смартфонах.

У тестовому Infiniti QX60 встановлена ​​аудіосистема BOSE 5.1 ​​Surround Sound з сабвуфером. Звучить вражаюче.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

До системи можна підключити телефон за допомогою Bluetooth або через кабель. Зі смартфона можна програвати музику, безпечно говорити по телефону, не відволікаючись від дороги і просто заряджати батарею від USB.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Багато виробників вже перенесли управління практично всіма системами виключно на сенсорні дисплеї, але в Infiniti QX60 все ще дублюється і кнопковими елементами. Справедливості заради, всі ці кнопки і важелі виконані якісно.

Є в Infiniti QX60 ще деякі моменти, від яких багато виробників вже встигли відмовитися, як наприклад вбудований DVD плеєр. Також, як на мене, простовато виглядають і дисплеї, вбудовані в підголовники передніх сидінь, в комплект до яких йдуть навушники і пульт управління.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Спереду є великий підлокітник, який складається з двох відсіків. У верхньому зручно зберігати гаманець, дріб’язок та інше, а ось у великий вже можна помістити багато всього за бажанням. В підлокітник виведені роз’єми аудіо і один USB вихід.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Сьогодні практично у кожного є смартфон, який час від часу потрібно заряджати і з одним входом USB в далекій дорозі доведеться туго. Я б додав, як мінімум ще парочку портів для пасажирів ззаду.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

З організацією простору спереду проблем немає. Є підстаканники, окрема ніша під телефон, кишені в картах дверей, великий “бардачок” на кілька відсіків і вищезгаданий підлокітник.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Все розташовано на зручній відстані, відповідних форм і розмірів і в достатній кількості. Також, хотілося б відзначити центральну консоль, яка за рахунок випуклої форми розташована близько від водія і до кнопок тягнутися непотрібно.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

У зручному місці знаходиться і кнопка “аварійки”, яку у нас часто використовують на дорозі, як “дякую”.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Переходимо на другий ряд. Тут у Infiniti QX60 також є чим похвалитися: є регулювання кута нахилу спинки, поздовжнє регулювання сидінь, окремий блок управління клімат-контролем, підлокітник з підстаканниками, підігрів сидінь, розетка на 120V під американський штекер, екрани в підголівниках і рівна підлога для пасажира посередині.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Що тут додати ще? За більш ніж 500 км шляху я не почув ні слова критики щодо комфорту для пасажирів. Замість USB виходів для зарядок позаду я використовував розетку під американський штекер, благо перехідник був. 

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Третій ряд сидінь, як практично і на всіх семимісних кросоверах, швидше призначений для поїздок на короткі відстані. “У тісноті, але в Infiniti” – фраза, яка ідеально характеризує третій ряд. До речі, у третього ряду також є підстаканники і окремі повітроводи.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Об’єм багажника варіюється в залежності від посадочних місць, а п’яті дверцята оснащені електроприводом.

Об’єм багажника

  • З розкладеними 2 і 3 рядами сидінь 447 л
  • Зі складеним 3 рядом сидінь 1 155 л
  • Зі складеними 2 і 3 рядами сидінь 2166 л

Під фальшпідлогою знаходиться сабвуфер і невелика ніша, а із зовнішнього боку під багажником кріпиться запаска.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

МІСТО

Розміри, об’єм двигуна, 6 пасажирських місць і деякі дрібниці в салоні, видають орієнтованість цієї моделі на ринок США.

Габаритні розміри:

  • Довжина 2900 мм
  • Ширина 5093 мм
  • Висота 1960 мм
  • Ширина передньої / задньої колії 1670 мм
  • Кліренс 187 мм

3,5 літровий двигун і коробка передач CVT в Infiniti QX60 працюють злагоджено, і що найприємніше, без зайвих вібрацій і шуму. Двигун видає лише приємне гарчання, яке так і провокує продавити педаль газу ще. Динаміки хоч відбавляй, не дивлячись на розміри і чималу вагу (близько 2 т).

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

У Infiniti QX60 є кілька режимів руху: ECO, SPORT, SNOW і STANDART.

SPORT, SNOW і STANDART не потребують особливого представлення і їх назви говорять самі за себе, а ось про ECO трохи докладніше. Звичайно, маючи під капотом V6 з об’ємом 3,5 л про економію особливо говорити не доводиться, але все ж.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

В цьому режимі педаль газу стає двоступеневою, і як би обмежує натискання, але якщо докласти зусилля, то педаль продавлюється на другу сходинку, яка вже більш жваво реагує на натискання. Це дозволяє трохи заощадити палива і втихомирити норовистий двигун. До режиму ECO потрібно звикати, я за тиждень тест-драйву так і не звик.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Що стосується витрати палива, то за більш ніж 700 км пробігу по місту і трасі, середній показник витрати палива склав 13,2 л на 100 км. Як на мене, то цілком нормально для таких об’ємів і потужностей. “Американський апетит”, як не як, дає про себе знати.

Підвіска і рульове управління на високому рівні. Підвіска в міру м’яка, українські ями і вибоїни на комфорт в салоні не впливають. Керму вистачає різкості та інформативності.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

З паркуванням цього “сумо” допомагає система кругового огляду, яка тут дуже навіть до речі. Є тут і своя родзинка – система Backup Collision Prevention. Ця система активується при русі заднім ходом і, виявивши перешкоду, починає пригальмовувати автомобіль. Це може бути, як статична перешкода у вигляді стовпа, так і рухомий об’єкт. Система сприяє більш безпечному паркуванню та виїзду з парковок.

Кліренсу 187 мм достатньо для бордюру, а взимку допоможе система повного приводу All-mode 4WD, яка автоматично розподіляє до 50% потужності на задню вісь в разі потреби. Звичайно, місити болото Infiniti QX60 не призначений, але підстрахувати на слизькій дорозі і за містом він зможе без проблем.

ТРАСА

На широкій дорозі Infiniti QX60 відчуває себе не менш впевнено, ніж в місті, тут йому навіть комфортніше ніж на тісних вуличках. Запасу потужності вистачає для маневрів і навіть найменших сумнівів у можливостях Infiniti QX60 при обгоні не виникає.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Infiniti QX60 однаково добре почувається на трасі і на сільських дорогах. Витрати палива, самі розумієте, низьким тут бути не можуть. В далеких поїздках це компенсується високим рівнем комфорту, як водія, так і пасажирів.

Крім комфорту і динаміки у Infiniti QX60 є чим похвалитися в безпеці і в допоміжних системах.

Комплекс систем Safety Shield, який активується однією кнопкою на кермовому колесі, допомагає більш впевнено і надійно відчувати себе в ролі пілота Infiniti QX60.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Система Lane Departure Prevention (LDP) стежить за смугою руху і сигналізує водієві про ненавмисний наїзд на розділову смугу, а якщо водій ігнорує сигнал, то система підрулюючи допомагає повернути автомобіль в свою смугу.

Система Blind Spot Warning (BSW/BSI) стежить за мертвими зонами і завдяки їй ви отримуєте сигнал про наявність об’єктів в невидимих ​​для водія зонах, що спрощує маневри.

Система Distance Control Assist (DCA) стежить за дистанцією до автомобіля попереду і при зближенні сигналізує, а при необхідності і пригальмовує автомобіль. Під час різкого зближення повністю зупинитися автомобілю допомагає система екстреного гальмування Intelligent Brake Assist.

Читайте:  Тест-драйв Nissan Sentra: перевірка українськими дорогами

Також, похвали заслуговує і активний круїз-контроль, який крім підтримки заданої швидкості здатний підхопити швидкість автомобіля, що їде перед вами і рухатися за ним на заданій вами відстані і навіть повністю автономно зупинитися.

Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах

Таким чином, ця система корисна не тільки за містом, де зазвичай використовують круїз-контроль, а й в міському щільному потоці.

ПІДСУМОК

Відчуття управління дорогою яхтою не покидало мене весь тест-драйв Infiniti QX60. Шість пасажирських місць дозволяють вмістити туди велику компанію, або дві сім’ї і вирушити в далекий круїз з відмінним комфортом.

Є деякі моменти, в яких конкуренти вже пішли вперед – система мультимедіа і кнопкове управління. Зате Infiniti QX60 хороший в плані комфорту і вдосталь напханий інтелектуальними допоміжними системами.

Як і яхта, Infiniti QX60 відчуває себе більш впевнено “у відкритому морі”, на трасі, іншими словами. У місті американському здорованю іноді тісно. Порівнювати зі спортивними суперкарами Infiniti QX60 сенсу немає, він все ж більше для комфорту. Infiniti QX60 привертає увагу на вулицях і виглядає дорого.

Наш вирок – комфортна сімейна яхта, з розкішним дизайном і за привабливу ціну в преміум сегменті.

  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
  • Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах
Тест-драйв Infiniti QX60: яхта на колесах / 29 фотографий

Олесь Куниця.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка