PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Тест-драйв Suzuki Vitara S: боротьба з українською зимою

Suzuki Vitara – японський кросовер, який дебютував на автосалоні в Парижі ще у 2014 році.

На вибір в Україні пропонується два варіанти бензинових двигунів – атмосферний об’ємом 1,6 л (117 к.с. /86 кВт) і турбований об’ємом 1,4 л (140 к.с. / 103 кВт).

Атмосферний двигун пропонується з 5-ступеневою механікою або 6-ступеневим автоматом.

Турбований двигун BOOSTERJET пропонується з 6-ступеневою механікою або 6-ступеневим автоматом і доступний він тільки в максимальній версії – Suzuki Vitara S.

Обидва варіанти двигунів доступні на вибір або з переднім приводом, або з повним – 4WD ALL GRIP.

Базова версія Suzuki Vitara (GL) з 1,6 л двигуном, 5-МКПП і переднім приводом обійдеться приблизно $ 16,5 тис.

Максимальна версія Suzuki Vitara S з турбованим двигуном об’ємом 1,4 л, 6-АКПП і повним приводом обійдеться приблизно $ 26 тис.

Саме така Suzuki Vitara S побувала на тест-драйві у Фактів ICTV.

Дизайн

Suzuki Vitara S виділяється двокольоровим оформленням кузова, чорними колісними дисками і червоними вставками в світлодіодних фарах головного світла. Крім цього, у версії Sport трохи інша решітка радіатора та деякі елементи декору.

На смак і колір, звичайно ж, але особисто мені такий стиль припав до душі.

Салон

Доступ в салон безключовий, а запуск двигуна кнопкою. Ключ система чомусь іноді не бачить, якщо він навіть знаходиться в салоні, але далеко від кнопки пуску. Можливо, японці скоротили дистанцію розпізнання ключа для безпеки, хто їх знає. 🙂

Перші дні тест-драйву це трохи напрягало, але потім я вивчив місця, де ключ “видимий” для машини і просто зберігав його там.

Інтер’єр Suzuki Vitara S виконаний з натяком на спортивний стиль. Про це говорить червона окантовка дефлекторів, аналогового годинника на торпедо, прошите червоною ниткою кермо і панель приладів з елементами червоного кольору.

Сидіння виконані зі штучної шкіри та замші, також прошиті червоною ниткою. Регулювання сидінь і керма механічні, навіть в топовій комплектації.

Посадка зручна, крісла комфортні і навіть механічних регулювань достатньо, щоб оптимально налаiтувати все під себе.

Панель приладів нехитра, розібратися легко. Бортовий комп’ютер і налаштування яскравості управляються спеціальними кнопками в формі стилуса, що вже рідко зустрічається у інших брендів.

У салоні без зайвого пафосу, все тільки необхідне. Стильно виглядає аналоговий годинник вгорі торпедо, який мені дуже сподобався. 🙂

По центру торпедо знаходиться мультимедійний сенсорний екран 7-дюймів, куди виводиться зображення камери заднього виду і дані мультимедіа. Навігації не було, на жаль. Без неї в сучасних авто вже відчуваєш себе не дуже комфортно, не дивлячись на наявність смартфона і інших гаджетів.

Сенсор працює без особливих зволікань, але до самого меню і алгоритму роботи потрібно деякий час звикати.

Звук найпростіше регулювати кнопками на кермі, як і перемикати хвилі радіо, так як сенсорним регулюванням екрану користуватися на ходу трохи незручно. Кнопки управління телефоном також винесені на кермо.

Система підтримує Apple CarPlay і MirrorLink, що дуже зручно для власників смартфонів. По Bluetooth система без проблем з’єднується з телефонами і працює без зауважень.
Читайте: Тест-драйв Citroеn C-Elysee: бюджетно та зі смаком Тест-драйв Infiniti QX30: будні самурая в Україні Перший тест-драйв нової Tesla Model 3
Внизу центральної консолі є вихід USB, можна сміливо заряджати смартфон і слухати музику з носія.

Блок клімат-контролю простий і зрозумілий, ніяких питань не виникало.

Є ніші для дрібниць і підстаканники спереду, немає підлокітника, але це не особливо вплинуло на загальний комфорт для водія.

Все дуже просто в салоні Suzuki Vitara S, не можу сказати, що дешево, але просто.

Починаючи від якості матеріалів, підгонки деталей і закінчуючи функціоналом – дуже просто. Але з іншого боку, все необхідне є і за 20 тис. км пробігу ніяких скрипів і деренчання в салоні не з’явилося.

Місця позаду вдосталь для двох пасажирів. В ноги не тисне і над головою теж вільний простір залишається. За налаштованим під себе водійським кріслом я сідав комфортно з ростом 1,87 м.

Об’єм багажника становить 375 л і збільшується до 1 120 л, якщо скласти задній ряд сидінь.

Під фальшпідлогою в Suzuki Vitara S знаходиться докатка.

Місто

Suzuki Vitara S міський кросовер і він цілком відповідає слову “компактний”. Габарити зрозумілі й читабельні, а там, де є сумніви допомагає камера заднього виду і датчики паркування.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 175 мм
  • Ширина 1 775 мм
  • Висота 1 610 мм
  • Колісна база 2 500 мм
  • Кліренс 185 мм

Турбований бензиновий двигун об’ємом всього 1,4 л видає потужність 140 к.с. і максимальний крутний момент 220 Нм, який доступний в діапазоні 1500 – 4000 тис.об.хв.

Двигуна цілком вистачає в місті для впевнених маневрів і багато хто дивується, що такий невеликий за обсягом мотор здатний показувати таку динаміку.

Витрати палива в місті за час тест-драйву у мене склали 9,2  л на 100 км.

До 6-АКПП питань немає, працює злагоджено з двигуном. Спочатку доводиться звикати тільки до алгоритму перемикання передач, адже всі положення знаходяться на одній прямій лінії і перші дні я те і діло замість “D” включав ручний режим “М”, а замість “R” включав “N”. Це, звичайно ж, справа звички.

Рульове управління зрозуміле і передбачуване, але хотілося б трохи більше гостроти.

Підвіска зібрана і м’яка, за весь тест-драйв не було моментів, коли до ходової частини виникали б якісь питання.

Спереду в Suzuki Vitara S встановлюється McPherson зі стійкою і пружиною, а ззаду торсіонна балка з пружиною.

Шумоізоляція  на середньому рівні, дещо шумно на “пральній дошці” і бруківці, що не дивно.

У засніженому Києві вдалося перевірити і здатності повного приводу 4WD ALL GRIP.

4WD ALL GRIP передбачає на вибір кілька режимів: Auto, Sport, Snow і Lock.

Auto – в основному передньопривідний режим, в якому повний привід автоматично підключається тільки в разі потреби.

Sport – динамічний повнопривідний режим, в якому змінюються налаштування системи ESP даючи водієві отримати більше драйву, але залишаючи автомобіль керованим.

Snow – повнопривідний режим для руху по слизьких поверхнях і ,багнюці, який дозволяє впевнено почувати себе в складних погодних умовах і поза асфальтом.

Lock – оптимізує перерозподіл крутного моменту між осями, підлаштовує роботу ESP і сприяє вивільненню автомобіля зі снігових заметів, піску і вологої землі.

Весь цей коктейль з режимів досить добре себе проявив в засніжених дворах і на парковках Києва. Там, де багато автівок буксували та застрягали Suzuki Vitara S сміливо проходив без найменшої затримки, особливо в режимах Snow і Lock.

Крім цього в Suzuki Vitara S є система, яка запобігає відкочуванню при старті під гору Hill hold control і помічник при спуску з гори Hill descent control, який є доповненням до системи повного приводу ALL GRIP.

Так, це не рамний позашляховик, але наші зими і поїздки на пікнік він витримує без проблем. Suzuki Vitara S відверто здивував своєю впевненою поведінкою в умовах снігу та ожеледиці, за що, від мене особисто, тверда 5.

Кліренс 185 мм – норм, цілком вистачає для потреб міста і пікніка.

Траса

Їхати далеко на ньому можна, навіть потрібно. Салон комфортний і місткий, багажник помірних розмірів, але вмістити пару трійку валіз під полицю можна. Якщо зняти полицю і пожертвувати пасажирським сидінням, яке складається (60/40), то можна перевозити і більш габаритні речі.

Suzuki Vitara S добре тримає добре та управляється. Двигуна вистачає, а для гостроти відчуттів можна включити режим Sport, який додасть впевненості на обгонах.

На швидкостях 110-120 км/год в салоні комфортно в цілому, але хотілося б шумоізоляцію трохи краще. Аудіосистема грає непогано, хоча обійшлося без гучних імен і світових лейблів.

Витрата палива за містом за час тест-драйву у мене склали 7,8 л на 100 км.

Розгін до 100 км/год у Suzuki Vitara S займає 9,5 с.

Підсумок

Suzuki Vitara S стильний міський кросовер, який підкупив мене своїм зовнішнім виглядом і можливостями в засніженому місті.

Так, є бюджетні матеріали в салоні, особливо пластик в деяких місцях, але зате він практичний і довговічний. Незважаючи на це, виглядає Suzuki Vitara S стильно і сучасно, як зовні, так і всередині.

Наостанок нагадаю стартову ціна на звичайну Suzuki Vitara – $ 16,5 тис. Демократично, чи не так? Вирішувати, як завжди, Вам. 🙂

Тест-драйв Suzuki Vitara S: боротьба з українською зимою / 26 фотографий

Олесь Куниця.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка