PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Насос, трос і запасне колесо: поради водіям, як їздити дорогами України

Кабмін хоч і частково, проте відновив справедливість.

Насос, трос і запасне колесо: поради водіям, як їздити дорогами України

Аномальна зима, халатність дорожників, відсутність коштів чи розкрадання? Як би там не було, але наші дороги зійшли практично зі снігом.

Перед тим як їхати трасою Миколаїв-Кропивницький, водії радять обов’язково брати з собою насос, трос, аптечку, запасне колесо, бажано два.

Найжахливіша ділянка – від Миколаєва до Возсіятського. Якісь 80 кілометрів, але долати їх доводиться близько трьох годин. По дорозі – жодної станції техобслуговування.

Для порівняння, в Івано-Франківській області під час будівництва траси зі Львова до Івано-Франківська, підрядникам поставили жорсткі умови. І вони гарантували якість дороги не на 5 років, а на 10. Відповідно й слідкують тепер за нею. Та головне, потік туристів до регіону зріс утричі після появи цього автошляху.

Автобан Миколаїв-Кривий ріг, водії його називають трасою смерті. Корди постійно лопаються, диски гнуться. Але ні фурам, ні рейсовим автобусам діватися нікуди.

Так само швидко можна рухатися і від Казанки до Нового Бугу, де торік Укравтодор відремонтував частину дороги. А от цього року цій трасі майже нічого не світить.

Дивіться: Без гумових чобіт не ступиш – де на Волині найгірші траси та скільки без ремонту

Натомість, проїхати з вітерцем і відчути себе наче в Європі можна дорогою від Олександрії до Знам’янки, ремонт якої контролював особисто прем’єр-міністр.

А от у Черкаській області дороги нагадують суцільний квест. У місті Сміла наче відбувся землетрус. Навіть народні обранці скаржаться, як їм важко добиратися на свої округи.

Щоправда цього року кабмін хоч і частково, проте відновив справедливість. Половину зароблених від акцизу коштів, а це понад 33 мільярди гривень, уряд виділив на українські дороги.

Планів в Укравтодору чимало. Цього року планують відремонтувати 3,5 тисячі кілометрів автошляхів. Рекорд за часів незалежності. Хоча, щоб привести всі головні дороги до ладу, за рік потрібно відновлювати щонайменше 10-12 тисяч. А тому латають їх часто хто як вміє.

Проаналізувавши якість наших автошляхів, шведські фахівці з будівництва доріг, назвали їх найжахливішими із тих, які вони бачили. Мовляв, матеріал, з якого зроблений асфальт, неякісний. Неправильний і сам процес його укладення. Щоправда, для нас це давно не секрет.

Нагадаємо, в аеропорту Бориспіль планують побудувати мегатермінал на місці терміналів B та D.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка