PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Тест-драйв Nissan X-Trail: великий сімейний лабрадор

Факты ICTV протестували фейсліфтовий Nissan X-Trail в максимальній комплектації.

Тест-драйв Nissan X-Trail: великий сімейний лабрадор

Третє покоління кросовера Nissan X-Trail з’явилося в 2013 році на автосалоні у Франкфурті, а в 2017 році на світ з’явився оновлений X-Trail.

Nissan X-Trail формату 2013 року раніше вже побував у нас на тест-драйві, а тепер ми познайомилися з фейсліфтом цієї моделі.

Фейсліфт поточної моделі, як і годиться, торкнувся в основному дизайну і деяких технічних рішень. Двигуни, КПП і трансмісія залишилися без змін.

Новий Nissan X-Trail, як і попередник, пропонується в Україні з двома варіантами бензинового двигуна (2,0 л і 2,5 л) і одним дизельним (1,6 л).

Є можливість обрати між передньопривідним (2WD) і повнопривідним (4WD) Nissan X-Trail.

Залежно від компонування двигуна та приводу є дві коробки перемикання передач – варіатор X-tronic CVT та механічна КПП.

Ціни на базову версію нового Nissan X-Trail (2,0 л / 2WD / МКПП) стартують з позначки приблизно $ 22 тис.

Максимальна комплектація Nissan X-Trail (2,5 л / 4WD / X-tronic CVT) обійдеться приблизно в $ 3 5,7 тис.

На тест-драйв к Фактам ICTV потрапив Nissan X-Trail з дизельним двигуном 1,6 л, потужністю 130 к.с. / макс. крутним моментом 320 Нм, варіатором X-tronic CVT, переднім приводом і в максимальній комплектації TEKNA.

Орієнтовна вартість цієї версії $33,8 тис.

Дизайн

Спереду новий Nissan X-Trail впізнається по видозміненому бамперу, решітці радіатора і фарами головного світла. Кидається в очі нове виконання емблеми на решітці радіатора, яка ховає під собою один з датчиків, але про нього трохи пізніше.

Ззаду також можна виділити видозмінений бампер та світлодіодні ліхтарі.

Nissan X-Trail трохи освіжили, що позитивно позначилося на загальному сприйнятті дизайну автомобіля. X-Trail залишився солідним і стриманим.

Салон

Доступ в салон автомобіля, як і раніше, безключевий, але з’явилася одна додаткова опція. Кришка багажника крім електроприводу має можливість сенсорного відкриття. Під заднім бампером знаходиться датчик, який реагує на помах ноги і відкриває п’яті дверцята при потребі. Це зручно, особливо, коли руки зайняті пакетами та сумками.

У салоні відразу ж звертаєш увагу на нове, скошене знизу кермо. Виглядає воно, як на мене, набагато привабливіше ніж попередня версія. На кермо виведено управління мультимедіа, бортовим комп’ютером, телефоном і круїзом.

Перший час сукупність цих кнопок заставляє замислюватися, і вони не відразу запам’ятовуються, але через кілька днів вже не дивлячись міняєш FM-станції і гортаєш бортовий журнал. Єдине, що мені не до-вподоби- кнопки, які знаходяться ближче до середини керма. Для того, щоб їх натиснути потрібно відривати руки від керма, аж надто вони далеко. Так звичайно, все це залежить від довжини пальців. 🙂 Але все ж, особисто мені набагато комфортніше натискати всі кнопки великими пальцями, не відриваючи рук від керма.
Читайте: Оренда авто в Європі: як не переплатити, документи і вимоги Як підготувати авто до продажу, щоб воно виросло у ціні (ІНФОГРАФІКА) Автомобіль для новачка: як обрати, де шукати і як не дати себе обдурити
Форма керма та виконання – дуже сподобалися. На додаток до всього, в оновленому Nissan X-Trail з’явилася функція підігріву керма, яка гріє не лише руки, а й “душу” прохолодним весняним ранком. 🙂

Крісло водія оснащене електрорегулюванням, зокрема регулюванням поперекового підпору. Є обігрів передніх сидінь, але немає пам’яті положень та вентиляції.

Також, в оновленому Nissan X-Trail з’явився підігрів заднього ряду сидінь, управління яким знаходиться під рукою у водія. Чому так? Напевно, задній ряд розрахований під діток, від яких подалі і запроторили ці кнопки. 🙂

Панель приладів залишилася практично незмінною – зручна, нехитра і читабельна. Між колодязями розташований 5-дюймовий кольоровий екран для бортового комп’ютера.

Вгорі на центральній консолі розташовується 7-дюймовий, сенсорний екран мультимедійної системи NissanConnect, яку дещо освіжили.

Сам екран, як і мультимедійна система, вже явно напрошуються на заміну. У порівнянні з конкурентами Nissan X-Trail в цьому плані трохи поступається, як на мене.

Є і плюс в мультимедіа – аудіосистема BOSE, яка видає відмінне звучання. Але й тут є нюанс, адже встановлюючи цю преміальну систему ви отримуєте докатку, замість повнорозмірного запасного колеса у багажнику.

Є роз’єм USB, AUX і можливість підключати телефон через Bluetooth. Працює все справно, але вже проситься Android Auto і Apple CarPlay, котрих у Nissan X-Trail немає.

Блок двозонального клімат-контролю знаходиться на тому ж місці і залишився таким же практичним.

По ергономіці глобальних зауважень немає. Є два підстаканники, ніші в картах дверей під воду і підлокітник.

Трохи змінилося компонування та підбір матеріалів. З’явилося більше шкіряних вставок та глянцю замість пластика. Глянець, як і у попередній версії, збирає на собі пилюку та сліди пальців. 🙂

Другий ряд, як і раніше – родзинка Nissan X-Trail. Є поздовжнє регулювання і регулювання кута нахилу спинки. Місця валом і навіть утрьох там буде комфортно. Є відкидний підлокітник з підстаканниками та доступ в багажне відділення. Простору та “повітря” додає панорамний дах з люком.

Багажник великий (550 л / 1996 л) і функціональний, що порадувало. Завдяки знімним панелям багажне відділення можна трансформувати та розділяти на кілька рівнів.

Завдяки трансформації салону перевозити в багажнику можна все, що завгодно, як кажуть “хоч холодильники вози”. 🙂 Дійсно, велосипеди, лижі, коляски та інші принади помістяться там без проблем. Задній ряд мало того, що регулюється (повздовж та кут нахилу), так спинки і зовсім можна скласти (60/40).

Місто

Пара 1,6 л дизельний двигун і X-tronic CVT вже добре знайомі нам з попереднього тест-драйву Nissan X-Trail і щоб не повторюватись, зазначу лише головне.

Динаміка – її, як ви розумієте, не в надлишку. Так, Nissan X-Trail їде і ніяких комплексів щодо нестачі потужності немає, але і хвалитися в плані швидкості розгону і жвавості нічим. Варіатор працює без особливих зауважень.

Витрата палива – ось це дійсно привід для хизування. Мої виміри в місті показали 6,5-6,8 л на 100 км, чому сприяв і режим ECO.

Підвіска м’яка, автомобіль зібрано і впевнено справляється з нашими ямами.

Габарити читабельні, хоч автомобіль і досить великий для міста.

Кліренсу 210 мм вистачає із запасом для “штурму” бордюрів.

Є система кругового огляду 360, яка разом з камерою заднього виду дозволяє впевнено себе почувати під час паркування 4,7 метрового кросовера.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 690 мм
  • Ширина 1 820 мм
  • Висота 1 740 мм
  • Колісна база 2 705 мм
  • Кліренс 210 мм

Є система контролю мертвих зон, асистент контролю смуги руху і система розпізнавання дорожніх знаків. Це все допомагає більш впевнено і спокійно почувати себе за кермом Nissan X-Trail.

Крім усього цього, в новому Nissan X-Trail є система екстреного гальмування, яка працює за допомогою датчика, встановленого під емблемою на радіаторній решітці. Датчик розпізнає перешкоду попереду, система попереджає вас про неї і у разі необхідності пригальмовує автомобіль.

Траса

За містом та ж історія – помірна, але достатня динаміка і відмінні витрати палива (5,7 л / 100 км).

Nissan X-Trail добре тримає дорогу, не боїться “пральних дощок” і ям на швидкості. В салоні комфортно, але на швидкостях 110-120 км/ч дещо шумно, як на мене.

Перевіряти передньопривідний Nissan X-Trail на бездоріжжі ми не стали, але можемо впевнено сказати, що кліренсу та кутів звисів для лісового пікніка досить.

На трасі ми випробували ще одну обновку Nissan X-Trail, а саме повністю світлодіодні фари з функцією адаптивного освітлення (поворот ближнього світла фар в сторону маневру) і автоматичного перемикання між режимами світла фар (ближній/дальній). Працює справно, дещо полегшує поїздки в темряві.

У тестовому Nissan X-Trail була навігація, яка, як і в попередній версії, сподобалася. Все просто, зрозуміло і в нетрі не заводить.

Підсумок

Nissan X-Trail великий кросовер орієнтований на потреби сім’ї. Передньопривідний варіант з 1,6 л дизельним двигуном, як на мене, ідеальний сімейний варіант для міста. Так, Nissan X-Trail не маленький, але в цьому також є свої плюси.

У Nissan X-Trail величезний багажник та просторий салон, а також чималий кліренс і м’яка підвіска.

Є й мінуси – трохи застаріла система мультимедіа. Пора вже щось міняти Nissan, однозначно.

Ціна найдешевшої версії- $ 22 тис.

Не знаю чому, але мені Nissan X-Trail нагадав вірного домашнього лабрадора, який готовий до всіх можливих сімейних пригод з парою діточок. Чи підійде такий формат для вашої сім’ї? Вирішувати, як завжди, Вам. 🙂

Тест-драйв Nissan X-Trail: великий сімейний лабрадор / 24 фотографий

Олесь Куниця

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка