PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Перший безпілотний Ланос: характеристики і тест-драйв

Lanos

Епоха безпілотних автомобілів – це вже не майбутнє, а сучасність.

Самокеровані автівки їздять по міським дорогам. Наприклад, в столиці Швеції – Стокгольмі –  такими автобусами вже нікого не здивуєш. Щоправда, їх швидкість всього 40 кілометрів на годину. Та маршрут – тільки три зупинки. Але пасажири в захваті.

Практично всі великі концерни розробляють машини–роботи.


До України прогрес також дійшов – це перший самокерований Ланос.

Його розробкою займається одна із запорізьких компаній. Та сама, яка два роки тому створила для військових автопілотований КРАЗ. Його зараз доробляють.

Принцип роботи і у КРАЗа і у Ланоса один і той самий. Камери та радари – це очі автопілота. Важелі всередині це його руки, а комп’ютерна спеціальна програма та сервер – мозок.

Проектувальники безпілотного Ланоса пояснюють, частіш за все, причина аварій – недосконалі датчики.

Ускладнюють  роботу безпілотних автівок ще й опади та темрява.

Датчики і важелі не підвели. Але – швидкість всього 20 кілометрів на годину та й на вулиці було сонячно.

Але якою б гарною розробка інженерів не була,вона наштовхнеться на українську дійсність – відсутність інфраструктури. Для розумного автомобіля потрібні і розумні дороги – хоча б щоб була розмітка і знаки. І головне, аби на шляху не було ям.

Дивіться: Перша безкоштовна санавіація. Унікальний волонтерський проект на Харківщині

Ноу-хау від українських інженерів. Вони займаються так званим оцифровуванням доріг. Детальні фотографії вносять до спеціальної комп’ютерної програми.

Ланос дійно бачить межі дороги – з одного боку смугу з іншого боку обочину. Це працює поки що на швидкості 20 кілометрів на годину. Але їхати можна без рук і ніг.

Але поки що це диво техніки залишається експериментальним екземпляром. Розробники безпілотника кажуть, масового застосування потрібно ще почекати як мінімум років 10.

До слова, невдовзі на ремонт закриють Шулявський міст. Нині триває організація руху в об’їзд. А от щодо безпосередньо будівельних робіт – з’явилася інтрига. Архітектори не можуть дійти згоди стосовно кращого проекту розв’язки.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка