PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Тест-драйв Mazda CX-5: дизель чи бензин?

На тест-драйві у Фактів ICTV побували дві максимальні версії Mazda CX-5 – “дизель” 2,2 л і “бензин” 2,5 л.

Тест-драйв Mazda CX-5: дизель чи бензин?

Кроссовер Mazda CX-5 другого покоління дебютував восени 2016 року на автосалоні в Лос-Анджелесі. Новинка, як і попереднє покоління, побудована відповідно до концепції SkyActiv.

Ця концепція охоплює двигуни, КПП, кузов і шасі. Якщо коротко, то японці спробували знизити вагу кузова, оптимізувати роботу двигуна і КПП, зробивши автомобіль економічним і екологічним.

В Україні Mazda CX-5 доступна у варіанті з одним дизельним двигуном SkyActiv-D 2,2 л і двома бензиновими SkyActive-G 2,0 л і 2,5 л.

На вибір доступні дві коробки передач 6-МКПП і 6АКПП, а також два варіанти приводу – передній і повний I-ACTIV AWD.

Вартість базової весрії Mazda CX-5 в комплектації DRIVE з бензиновим двигуном 2,0 л, МКПП і приводом на передні колеса, становить приблизно $ 25,7 тис.

Вартість максимальної версії Mazda CX-5 в комплектації PREMIUM з бензиновим двигуном 2,5 л, АКПП і повним приводом I-ACTIV AWD, становить $ 41,5. Аналогічна версія, але з дизельним двигуном буде коштувати так само.

На тест-драйві у Фактів ICTV побували дві максимальні версії Mazda CX-5 – “дизель” 2,2 л і “бензин” 2,5 л. Обидві версії з 6-АКПП та повним приводом.
Читайте: Тест-драйв Nissan X-Trail: великий сімейний лабрадор Тест-драйв Peugeot 3008: харизма і стиль Тест-драйв Suzuki Vitara S: боротьба з українською зимою
Комплектація бензинової – максимальна PREMIUМ.

Дизельна також в топовій комплектації, але з поправкою на те, що це акційна версія Style+ 2017 року випуску, і деяких опцій, які є в PREMIUМ там немає. Різниця у вартості і між цими комплектаціями приблизно $ 2 тис.

Дизайн

Нова Mazda CX-5 отримала яскравий, виразний і дуже стильний зовнішній вигляд. Особливо мені сподобалася передня частина автомобіля, її гострий “дзьоб” та світлодіодна оптика.

Дизельна версія Mazda CX-5 дісталася нам на тест в стриманому сірому кольорі – Machine Grey.

Бензинова Mazda CX-5 була в більш яскравому і привертаючому увагу оточуючих кольорі – Soul Red Crystal.

До слова, найбільш популярні кольори Mazda CX-5 в Україні – червоний, білий і сірий.

Яскравий, агресивний і досить спортивний зовнішній вигляд привертає до себе увагу в міському потоці машин, на АЗС і на паркінгах.

Салон

Салон розроблявся в концепції Jinba-Ittai – єдність водія і автомобіля. І дійсно, ергономіка тут на найвищому рівні. Все на своїх місцях і орієнтовано на водія.

Водійське крісло оснащене електрорегулюваннями, включаючи поперековий підпір, а також пам’ять положень на два слоти. Спереду є підігрів сидінь, а у водія ще й підігрів керма. Це радує, особливо восени та взимку. А от вентиляції сидінь немає, а шкода.

Кермо зручної форми і товщини, на нього виведено управління медіа, телефоном, бортовим комп’ютером і круїз-контролем. Панель приладів розбита на три колодязя – тахометр, спідометр і бортові дані.

Над панеллю приладів виводиться проекційний дисплей, при чому, відображається він прямо на вітровому склі, а не на спеціальну висувну панель, як ми звикли.

Це зручно, немає зайвих предметів на рівні очей, а проекція на склі не відволікає від дороги.

Проекцією виводиться швидкість, дані круїз-контролю і підказки навігації та знаки обмеження швидкості.

Приладова панель, як і проекція, зчитується легко, звикати до користування особливо не треба.

На центральній консолі, вгорі, розташований 7-дюймовий сенсорний дисплей, за допомогою якого здійснюється управління більшістю систем і функцій Mazda CX-5.

Навігація, мультимедіа, телефон, зображення камери заднього виду – все виводиться сюди. Засмутила відсутність Android Auto і Apple CarPlay, але можна підключити телефон до системи через Bluetooth або підзарядити через USB роз’єм, яких попереду два. Також є і роз’єм AUX. Все це добро заховане в підлокітник.

Екран сенсорний, але сенсор працює на швидкостях до 7-10 км/год. Далі управляється все виключно кнопками і джойстиком під правою рукою у водія. Японці вирішили, що так безпечніше. Ну, їм краще знати, нехай буде так. 🙂

Екран не пригальмовує, працює коректно, але графіка і картинка не на найвищому рівні.

Навігація працює добре, за більш ніж 2,7 тис. км по Україні ми особливо не губились, але іноді в маршрут доводиться вносити корективи. Не завжди система обирає оптимальний шлях, але це не критично.

На карті можна знайти не тільки міста, а й окремі об’єкти за назвою, такі як готелі, ресторани тощо. Словом, навігація гуд, але трішки  довелося звикати до керування нею.

Внизу центральної консолі знаходиться блок управління клімат-контролем, дуже простий і зрозумілий у користуванні.

Спереду є підстаканники, ніші для монет, кишені в картах дверей і інші необхідні дрібниці для подорожей.

Матеріали салону добротні, якісні і сам салон виглядає дуже привабливо. Нарікань на збірку і якість у мене не виникало. Єдине – чорний глянець біля селектора КПП і на дверних картах, який виявився дуже марким. Не найвдаліше рішення, як на мене.

Позаду дуже просторо і тут також подумали про комфорт – є регулювання нахилу спинок другого ряду сидінь на два положення.

У викидниму підлокітнику є зручна ніша під телефони і два роз’єми USB для зарядки (2.1 А). До речі, передні USB порти заряджають телефон в два рази повільніше, ніж задні. Чому? Для мене це залишилося загадкою. Також в підлокітнику є два підстаканники і підігрів сидінь. У випадку з трьома пасажирами ззаду про ці зручності доведеться забути, як і про підлокітнику в цілому. 🙂

Ще одним веселим моментом виявилися кнопки включення підігріву сидінь ззаду, які пасажири постійно випадково натискали ліктями. Взимку ще куди не йшло, а ось влітку це додає гострих відчуттів. 🙂

Об’єм багажника від підлоги до стелі з розкладеним/складеним заднім рядом сидінь складає 580/1342 л і його цілком вистачає для подорожей.

Є шторка з оригінальним кріпленням на самій кришці багажника, що позбавляє від необхідності постійно складати її під час завантаження/розвантаження багажу.

Фальшпідлога регулюється, її можна встановити в двох положеннях, є також і бічні ніші. Під фальшпідлогою – докатка.

Задній ряд сидінь зручно складається, причому можна скласти, як окремо одну з трьох секцій, так і всю спинку за допомогою спеціальних важелів в багажнику. Кришка багажника оснащена електроприводом, що досить зручно під час завантаження багажу з зайнятими руками.

Місто

Перше на що звертаєш увагу за кермом Mazda CX-5 – підвіска. Реально дуже комфортна і не дивлячись на 19-дюймові колісні диски, CX-5 проходить всі нерівності і ями дуже м’яко.

Спереду на Mazda CX-5 встановлена підвіска МакФерсон, а позаду багатоважільна незалежна.

Керованість також на високому рівні, CX-5 впивається в полотно чотирма колесами і добре тримає дорогу. Додає плюсів управлінню і система G-Vectoring Control, яка регулює крутний момент двигуна в поворотах і на слизькій дорозі, роблячи рух Mazda CX-5 більш стабільним і безпечним.

Посадка водія в Mazda CX-5 комфортна, габарити автомобіля зчитуються легко та паркуватися в місті можна без проблем. Є камера заднього виду і паркувальні датчики спереду та ззаду, що полегшує маневри в тісних міських  двориках і на паркінгах.

Габаритні розміри:

  • Довжина 4 55 0 мм
  • Ширина (з урахуванням дзеркал) 2 115 мм
  • Висота 1 680 мм
  • Колісна база 2 700 мм
  • Кліренс 200 мм

При виїзді з парковки допомагає бути на чеку система попередження про перехресний рух ззаду. Зручно, працює коректно і реально допомагає на ділі.

Також, не зайвим буде згадати і систему безпечного гальмування в місті з розпізнавання пішоходів. Систем безпеки багато не буває. 🙂

Дизельний мотор: SkyActiv-D 2,2 л, 175 к.с./420 Нм (2000 об.хв), 6-АКПП.

Дизельний мотор японця виявився напрочуд тихим, особливо в салоні. Зате динаміку він показує відмінну, і злагоджено працює в парі з класичним “автоматом”.

У дизельної версії немає режиму Sport, підрульових пелюсток перемикання передач і лише ручний режим КПП дозволить вам “крутити” двигун на високих обертах. До слова, в місті запасу потужності двигуна вистачає цілком.

Середні витрати палива в місті: 7,5 – 8,0 л / 100 км.

Бензиновий мотор: SkyActiv-G 2,5 л, 194 к.с. / 258 Нм (4000 об.хв), 6-АКПП.

Як і годиться, бензиновий двигун виявився більш жвавим і динамічним. Тут є і режим SPORT, який додає гострих відчуттів, впевненості на обгонах і характерного рику двигуна. Витрати палива, як і годиться, більші.

Середні витрати палива в місті: 9,8 – 10,0 л/100 км.

Траса

Трасу Mazda CX-5 любить не менше ніж місто. Почнемо з того, що в тестових автомобілях були встановлені асистенти, які сприяють комфортним дальнім поїздкам.

Наприклад, на Mazda CX-5 встановлюється система контролю “сліпих зон” індикатори якої підсвічуються на бічних дзеркалах заднього виду і на проекційному дисплеї. Також, є система попередження про виїзд зі смуги руху і система контролю положення автомобіля щодо розмітки.

Остання підрулює автомобіль і утримує траєкторію щодо розмітки, але за умови, що руки водія залишаються на кермі. Автономно “рулити” Mazda CX-5 відмовляється. 🙂

Не виявилося в Mazda CX-5 адаптивного круїз-контролю, що дивно, адже у Mazda CX-3 він є.

Швидкість в Mazda CX-5 не відчувається, це стосується і “дизеля”, і “бензину”.

120/130/140 км.год – в салоні однаково комфортно.

Відмінну шумоізоляцію доповнює преміальна аудіосистема BOSE, яка мене дійсно вразила разом зі своїми десятьма динаміками. 🙂

Дизельний мотор: SkyActivD

Збалансований і економічний дизель стримано поводиться на трасі, але особисто я, нестачі потужності не відчував. Але так, згоден, спортивний режим тут би не завадив.

Чим більше “тиснеш” педаль газу на трасі, тим більші отримуєш витрати палива. 100-110 км/год – і в тебе економічний, місткий кросовер. 130 км/год і вище – і у тебе швидкий, місткий, але вже не такий економічний кросовер. 🙂

Середні витрати палива на трасі: 6,6 – 7,0 л/100 км.

Бензиновий мотор: SkyActiv-G

Бензиновий двигун більш жвавий на обгонах, сюди ж додамо в плюс і режим SPORT, який дозволяє бути більш впевненим на обгонах, та й просто додає “перчинки”.

Апетити у бензинового двигуна вище, що очікувано.

Середні витрати палива на трасі: 8,5/100 км.

Підсумок

2 700 км українських доріг, Карпатські сільські сполучення, серпантини, підйоми без асфальту, розбиті дороги Полтавської області – чого тільки не бачили обидві версії Mazda CX-5 за час мого тест-драйву. 🙂 І ні на одній ділянці в мене не виникало питання “Навіщо я сюди поперся на Mazda CX-5?”.

Ця модель відмінно себе почуває на наших дорогах і в місцях, де вони відсутні.

Так, не вдалося випробувати Mazda CX-5 на бездоріжжі, але і дорогами наші “траси” назвати не завжди вдається.

Підвіска, повторюся, дуже комфортна, навіть в умовах розбитих доріг.

Якість матеріалів салону і збірки на високому рівні.

У Mazda CX-5 мені не вистачало адаптивного круїз-контролю, вентиляції сидінь і Android Auto/Apple CarPlay. Є деякі дрібні проколи, такі як випадкове включення підігріву сидінь ззаду і потужністю USB-портів.

“Бензин” або “дизель”?

Мені більше імпонує дизельна версія, вона більш збалансована, економічна, поміркована та спокійна.

Бензиновий варіант більш грайливий, азартний та агресивний. Але це особисто моя думка, а обирати, як завжди, Вам. 🙂

Тест-драйв Mazda CX-5: дизель чи бензин? / 32 фотографий

Олесь Куниця.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка