PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android
Автор: Олена Гілка

Чорна п’ятниця: чому українців дурять

У Західній Європі Чорна п’ятниця – справжній розпродаж. Зокрема – марок, які представлені у нас. Але в Україні ситуація двояка. Спробую пояснити.

Рік тому, пройшовшись кількома торговими центрами, я була не дуже задоволена: знижки утримувалися на рівні 20-30%, але на ті речі, які не актуальні в цьому сезоні. Це був розпродаж, який не розпродався. Дуже мало актуальних та цікавих акцій. Зрештою, засмутившись я поїхала додому. Перше, що зробила по приїзді – відкрила інтернет-сайти європейських магазинів, аналоги яких представлені на українському ринку.

Підрахувавши, напросився невтішний висновок: купуючи ті ж самі речі у наших магазинах, сума в чеку зросла б у двічі.

Замовлення на іспанському сайті відомого бренду одягу в минулу Чорноу п’ятницю обійшлося мені дешевше, аніж покупки в українському мас-маркеті.

Цьому є пояснення: бізнес в Україні не на такому рівні, аби запропонувати споживачеві справді вигідні акції. Можливо, причина, зокрема, у нестійкій гривню, адже від самого початку ціна на товар дещо вища, якщо порівнювати із Заходом.

Хоча сезонний розпродаж в Україні існує, і можна в кінці кожного сезону купити актуальні речі за помірними цінами чи навіть із солідною знижкою. Чому у нас не працює саме Чорна п’ятниця – це питання скоріше до підприємців.

Чим вигідний сезонний розпродаж? Підприємці чудово розуміють, що в кінці сезону ті, кому було по кишені купити модні речі це вже зробили, інших – така ціна не влаштовує. До настання наступного сезону платоспроможне населення купуватиме вже нову колекцію, а ця залишиться на складах нікому не потрібна. Щоб мати прибуток із сезонних залишків – влаштовується розпродаж. Тоді майже кожен може дозволити собі хороші речі зі знижками більше 50%. В такому випадку виграють усі: підприємці, що позбуваються залишків колекцій та люди, що купують, хай і в останній момент, потрібні речі актуальних трендів із хорошими знижками.

Щоб правильно та лояльно підготуватись до такого шопінгу, не витративши зайвих грошей та не придбавши зайвих речей, варто робити список. Список одягу, які дійсно потрібні. Бо зазвичай ми найперше орієнтуємося на ціну, а про актуальність речі згадуємо в останній момент.

Більшість речей, які купуються спонтанно, в раптовий момент розпродажу, не потрібні. Йде покупна реакція, на те, що дешевше та яскравіше.

І коли подібна ейфорія минає – ми розуміємо, що до спідниці немає потрібного верху, плаття подібного фасону у нас вже є.

Читайте: Всесвітній день шопінгу: як купувати корисне і не витрачати зайве

Список може нас зупинити від незапланованих витрат. Але, звичайно, все залежить від людини.

Друге правило – прискіплива ревізія того, що вже є в гардеробі. Іноді жінки забувають, що в них є речі ще із бірками. Тому варто уважно оглянути шафу.

Третя порада – підбірка фотографій. Якщо ви знайшли образ, який вам подобається, зберігайте картинку та по ній шукайте потрібні речі. Ваша увага буде сконцентрована на пошуку конкретних елементів одягу, що не дасть зробити зайвих покупок.

Головне – робити попередній огляд своїх вподобань та потреб (чого немає в гардеробі чи чого не вистачає для повноцінного образу). Або ж відсортовувати тренди, які б ви хотіли мати та, які ідеально вписуються в той стиль, який переважає у вашому гардеробі.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка