PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android
Автор: Оксана Стехіна

Любов з енного разу: 5 трендів, які змінюють відносини компаній зі студентами

Усталена практика кар’єрного старту, коли студент п’ять років відсиджує диплом, час від часу проходить стажування для заліковки, а влаштувавшись на першу роботу, викидає всі “корочки” і починає вчитися заново – зазнає краху. Або вже остаточно зазнала.

Бізнесу ніколи чекати світлого майбутнього у виснажливій ​​тяганині трансформацій освітньої системи. Особливо це критично в професіях, що розвиваються зі швидкістю Tesla – ІТ, fintech, медіа, і звісно ж, реклама.

Брати на себе повну відповідальність за освіту кадрів бізнес ще не готовий, але й миритися з університетським бекграундом вже не здатний. Тому в ужиток наполегливо проривається культура “тривалого знайомства” компаній з майбутніми співробітниками у вигляді навчальних шкіл, стажувань (не для галочок), хакатонів або кейс-чемпіонатів. Це схоже на серйозне і вдумливе зустрічання пари перед шлюбом. Навіщо всі ці прелюдії компаніям – розглянемо на прикладі рекламної індустрії.

Щеплення лояльності

Топ-менеджмент навряд чи дозволить собі поставити новачка на керівну позицію, яка вимагає якихось конкретних навичок, певного рівня відповідальності. При цьому в рекламних агентствах часто є величезна кількість позицій, де досвід менш важливий, ніж набір soft skills і базове бажання робити класні проекти, бути затребуваним і у подальшому вирости в крутого рекламного фахівця.

Саме таких людей ми запрошуємо на стажування, тому що, отримавши можливість почати кар’єру без належного досвіду, молоді фахівці часто стають лояльними до компанії, що надала таку можливість.

Перевірка сумісності

Ніщо так не випробовує пару, як спільний побут, в даному контексті – професійний. Ще на етапі будь-яких спільних проектів (стажування, хакатон, конкурс) у компанії є можливість зрозуміти, твій чи не твій співробітник, а у молодого спеціаліста – моя чи не моя компанія.

Є час роззнайомитися, роздивитися і, можливо, закохатися одне в одного. Це оберігає потім від неприємних розлучень, пояснень і образ, ви все розумієте один про одного ще до штампа в трудовій книжці.

Спільні цінності

Якщо на етапі стажувань у вас все склалося, далі в руках компаній великий карт-бланш на спільне плекання корпоративних цінностей. У роботодавця є можливість прищепити свою культуру, сформувати певне ставлення до роботи, яке буде важливим для здорової атмосфери в колективі.

Стажування та відбір новачків, яких можна виростити за своїми установками, – це шлях, який дозволяє налаштувати підготовку якісних співробітників. І як, можливо, олдскульно це не прозвучить, але в моді і в ціні завжди були і будуть людська адекватність, освіченість, щира зацікавленість в тому, що ти робиш, і допитливість, яка часто є двигуном отримання найнесподіваніших і найкорисніших знань.

Профкорекція

Студентське уявлення про рекламні професії і реальні обов’язки рекламіста перебувають на різних полюсах. У багатьох точно ще сидять в голові стереотипи з фільмів про вічні веселощі, розгнуздані вечірки в офісі, вживання наркотиків для пошуку творчого дзену і нескінченне отримання канських левів.

А чим реально займається аккаунт-менеджер, медіапланер або діджитал-стратег – стажери дізнаються вже після згоди на job offer. Як наслідок, розбіжність очікувань і реальності провокує потім плинність кадрів.

Етап “тривалого знайомства” допомагає позбутися ілюзій, помацати всі сучасні медіапосади, приміряти і надихнутися правильним напрямом, і якщо необхідно, скоригувати свою кар’єрну мрію і подати резюме, наприклад, не на стратега, а на data scientist.

Особисте побачення

Будь-які освітні ініціативи компаній для студентів тим і гарні, що є можливість зустрітися віч-на-віч аналітику і майбутньому аналітику, smm-менеджеру з майбутнім smm-менеджером, без прямого посередництва HR-в і без шуму в десятки резюме.

Спеціаліст з досвідом зчитує настрій ринку кадрів, а студент – тренди в галузі. Пробіл між випускниками та досвідченими фахівцями скорочується, від чого бізнес тільки виграє.

Автор: Оксана Стехіна, амбасадор рекламної індустрії при ВРК, директор з розвитку бізнесу Dentsu Aegis Network Ukraine.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка