PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android
Автор: Борис Кушнірук

Єдиний бренд України: чому він не покращить умови бізнесу

Чи потрібен Україні єдиний бренд? Так, потрібен. В першу чергу це правильне позиціонування своєї країни на світовій арені.

Погодьтесь, коли звучить дуже багато слоганів щодо держави, то саме сприйняття держави та її асоціації розмиваються. Я не дискутую, чи правильним є цей бренд та наскільки він гарний. Це мають сказати маркетологи.

Але очевидно, що таке позиціонування держави через один бренд – це більш зручний та більш ефективний спосіб збільшення та залученням інвестицій, просування української продукції за кордоном, відкриття туристичні можливості України для іноземців.

Так значно легше просувати та рекламувати країну, коли вона асоціюватиметься з одним знаком, брендом та логотипом.

Читайте: Ukraine Now: з’явиться єдиний бренд України

З цієї точки зору визначення єдиного бренду – це класичне правило, яке застосує значна частина держав. Весь багаж інформації в одному місці зможе не лише зацікавити окремого інвестора.  В іноземних ЗМІ можна буде використовувати цей бренд для позиціонування України у світі.

Чи принесе зараз єдиний бренд якість кошти? Ні, не принесе. Це довготривала річ.

Деякі бренди коштують майже 100 млрд. доларів, саме тому, що вони існують на ринку протягом багатьох десятиліть. Вони мають запрацювати, допомогти вирішувати самостійні завдання, що просувають країну.

Єдиний бренд України зможе стати активним, якщо він буде робитися не сьогодні на завтра, а протягом дуже тривалого часу.

Тому, сказати, що це покращить умови для бізнесу сьогодні чи завтра – не можна. Але поява єдиного бренду і його просування – є правильним кроком, саме для позиціонування України у світі.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка