PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android
Автор: Владислав Дзівідзінський

Замість роботи на результат Торгово-промислова палата витрачає гроші на поїздки за кордон

У 2015 році новообране керівництво Торгово-промислової палати України заявило про плани – збільшити обсяг українського експорту вдвічі, створити у країні сучасну систему підтримки експортерів та умови для розвитку туризму.

Однак за п’ять років жодна з поставлених цілей не була досягнута, а більшість дорогих поїздок керівництва ТППУ за кордон не принесли жодного результату.

П’ять років – достатньо, щоб оцінити роботу керівництва Торгово-промислової палати України. І особливих досягнень у структури немає, – розповідає політичний експерт Владислав Дзівідзінський.

В Україні працює цілих тринадцять Центрів підтримки експорту вітчизняних підприємств. Втім, як зв’язатися і у чому полягає функціонал зазначених структур – можна тільки здогадуватися.

Детальної інформації про їхню роботу на сайті ТППУ немає. Також за кордоном працює близько 30 українських торгових представників, але хто вони і на підставі чого отримали цю посаду – знову невідомо. Відкритого конкурсу для заняття цієї вакансії також немає.

Популяризація у світі бренду Made in Ukraine закінчилася на рівні приватних ініціатив, хоча топ-менеджмент ТППУ зробив не одну поїздку за кордон за рахунок українських платників податків.

Теперішнє керівництво Торгово-промислової палати України не досягло видимих ​​успіхів у розвитку туризму та зниженні або знятті адміністративних, торговельних, фіскальних та інших обмежень для вітчизняних товарів та послуг.

Читайте: Законопроект 2543 дозволить залучити в галузь €4 млрд інвестицій - ЄБА Вартість авіаквитків: як знизити ціну і поліпшити транспортний потенціал України Співпраця і вільна торгівля: Зеленський поговорив по телефону з Ердоганом

Поки вітчизняні експортери чекали дій, підтримки, результату, керівництво ТПП самоусунулося від своїх прямих обов’язків – у розпал економічної кризи та війни.

Замість налагодження реальних ділових зв’язків та пошуку нових можливостей для експорту українських товарів вони активно займалися популізмом. У підсумку у країні експорт у період з 2013 до 2016 року впав більше ніж удвічі: з $90 млрд до $40 млрд. Це один з головних показників їхньої неефективності за п’ять років.

Для ефективної роботи Торгово-промислова палата України потребує реформування внутрішньої структури та зміни керівництва.

Автор: Владислав Дзівідзінський, політичний експерт.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка