Запобігти транспортному колапсу: як зміниться рух у Києві через затоплення станцій метро

Метро Києва

Фото: КМДА

У Києві зміниться організація дорожнього руху на найбільш завантажених відрізках доріг через підтоплення кількох станцій столичного метро.

Про це після завершення Державної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій повідомив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.

Що змінять у дорожньому русі столиці

  • збільшать пропускну спроможність громадського транспорту;
  • відрегулюють хронометраж перемикання сигналів світлофора;
  • перенесуть для зручності зупинки громадського транспорту;
  • змінять окремі дорожні знаки;
  • посилять роботу патрулів.

Такі нововведення запроваджують, зазначає Ігор Клименко, щоби запобігти транспортному колапсу в столиці через збільшення кількості одиниць наземного громадського транспорту після закриття станцій підземки.

Зміни в організації дорожнього руху на площі Либідській

Рух розворотними кільцями на площі Либідській буде дозволено лише транспортним засобам, які здійснюють перевезення пасажирів за встановленими маршрутами.

Для всіх інших транспортних засобів розворот організовано за маршрутом: вулиця Велика Васильківська – вулиця Ковпака – вулиця Антоновича.

Фото: МВС України

Для здійснення контролю та регулювання дорожнього руху на кінцевих зупинках громадського транспорту будуть залучені додаткові екіпажі патрульної поліції.

Надалі будуть встановлені дорожні знаки, які дозволятимуть рух розворотними кільцями лише для громадського транспорту.

Для зручності пасажирів додатково пропонується облаштувати зупинка громадського транспорту по вулиці Антоновича, 176 (поряд із ТРЦ Ocean Plaza).

Закриття шістьох станцій метро в Києві

Рух шістьма станціями синьої гілки метро від Деміївської до Теремків зупинили о 13:45 8 грудня через появу нових тріщин у тунелі та затоплення колій.

За попередньою інформацією, відбулася розгерметизація тунелю.

Ремонт перегінного тунелю між станціями триватиме орієнтовно пів року.

Читайте також
У метро Києва затопило колії через розгерметизацію тунелю: що відомо та які причини

Джерело: Ігор Клименко, Олексій Білошицький

Тетяна Забожко редакторка стрічки