Музичний сервіс Spotify зазнав масштабного збою 16 квітня. Застосунок “ліг” у користувачів у Європі, США та інших регіонах світу.
Збій у Spotify 16 квітня – що відомо
Починаючи з 15:45 за київським часом, тисячі користувачів повідомили про неможливість завантажити додаток, відтворити музику або скористатися пошуком. За даними Downdetector, кількість скарг перевищила 48 тисяч.
Фото: скриншот з сайту Downdetector
Spotify оперативно відреагував на ситуацію, опублікувавши повідомлення на платформі X (колишній Twitter).
– Ми знаємо про збій і працюємо над тим, щоб якнайшвидше його усунути. Повідомлення про те, що це хакерська атака, – неправдиві, – заявили в компанії.
Проблеми торкнулися як мобільного додатку, так і веб-версії сервісу. Деякі користувачі могли відтворювати лише попередньо завантажену музику, тоді як інші стикалися з порожніми екранами або повідомленнями про помилки. Збій зачепив функції пошуку, домашню сторінку та відтворення контенту.
Фото: скриншот із сервісу Spotify
Наразі Spotify не повідомив про причини збою та не надав прогнозів щодо відновлення повної функціональності сервісу. Компанія обіцяє інформувати користувачів про подальший розвиток ситуації через свій акаунт.
Нагадаємо, що Spotify є одним з найбільших стрімінгових сервісів у світі, обслуговуючи понад 675 млн користувачів у більш ніж 180 країнах.
Користувачам рекомендується стежити за офіційними оновленнями та перевіряти статус сервісу на Downdetector або через офіційні канали Spotify.