PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Рейтинг найдорожчих брендів світу 2019: четвірка лідерів не змінилася

Apple, Amazon, Microsoft і Google залишилися найдорожчими брендами в світі.

Apple

Вартість найдорожчих брендів у світі продовжує зростати, незважаючи на увагу до них антимонопольних комітетів.

У четвірці дорогих брендів за версією компанії маркетингових досліджень Interbrand залишаються Apple, Amazon, Microsoft і Google.

На першому місці опинився Apple, який оцінюють у $234 млрд.

Друге місце у бренду Google вартістю $167,6 млрд.

Читайте: Google представив смартфон Pixel 4 – характеристики та ціна

Третє місце за Amazon, вартістю $125,3 млрд, а на четвертому місці Microsoft – $109 млрд.

Через скандали навколо Facebook, ціна його бренду знизилася до $40 млрд, через що він впав на 14 місце.

До слова, у Facebook планують прибрати лічильник лайків для того, щоб запобігти розвитку психічних захворювань у користувачів.

Джерело: Deutsche Welle

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка