Українська розвідка провела кібероперацію проти Росавіації. Отримані секретні документи вказують, що російська цивільна авіація перебуває на межі колапсу.
Про це повідомляє ГУР МО України.
Зазначено, що внаслідок спеціальної операції у кіберпросторі вдалось здобути великий обсяг закритих службових документів структурного підрозділу Міністерства транспорту РФ ― Федерального агентства повітряного транспорту (Росавіація).
Вказане відомство відповідає за безпеку польотів та фіксує всі надзвичайні випадки під час використання російської авіації.
– Серед отримани даних ― перелік щодобових звітів у масштабах всієї РФ за понад півторарічний період. Їхній аналіз свідчить ― сфера цивільної авіації терористичної Росії перебуває на межі колапсу, – йдеться у повідомленні.
В українській розвідці також навели промовисті факти, що випливають зі звіту:
- Упродовж січня 2023 року було зафіксовано 185 авіапригод. Лідером тут став російський ближньомагістральний літак “сухой superjet” – 34 проблемні випадки.
- За перших 9 місяців 2023 року у Росії виявили 150 випадків технічних несправностей літаків. У 2022 році за цей же період зафіксували всього 50 випадків. Тобто небезпека польотів зросла втричі.
- Найбільш проблемними місцями російської авіації залишаються двигуни та шасі, а також інші важливі елементи: гідросистеми, закрилки та програмне забезпечення.
- Росія має серйозні труднощі з обслуговуванням бортів із великим нальотом. Тому літаки намагаються обслуговувати в Ірані без відповідної сертифікації.
- Станом на березень 2022 року росіяни мали близько 820 цивільних бортів. Через “кустарний сервіс” Ірану пройшло майже 70% авіапарку.
- Гострий дефіцит запчастин призвів до так званого авіаканібалізму. На “донорство” пустили понад 35% літаків.
- Впродовж січня 2023 року серед 220 суден Airbus зафіксовано 19 різних відмов. Зокрема, у дев’яти літаках зафіксовано 17 випадків задимлення.
- З 230 літаків Boeing, які використовує РФ, зафіксовано 33 технічні відмови тих чи інших систем літака.
- Не витримав умов російської експлуатації кожен сьомий бразильський Embraer, а їх в РФ налічується 21.
Відповідна реальність – прямий наслідок санкцій, найбільш болючими з яких для РФ виявились: заборона на постачання літаків та запчастин, відмова у технічному обслуговуванні, затримання російських суден за кордоном, обмеження доступу до метеорологічної інформації для аеронавігації.
– Нині Москва, наражаючи на смертельну небезпеку своє населення, намагається всіма способами приховати нескінченну купу проблем з цивільною авіацією, – підсумували в ГУР.
Раніше розвідка Великої Британії повідомила, що РФ хоче повернути на озброєння літак M-55.
Фото: ГУР