”Великоднє перемир’я” Путіна було маркетинговою операцією – глава МЗС Франції

МЗС Франції Жан-Ноель Барро

Фото: Getty Images

Міністр Європи та закордонних справ Франції Жан-Ноель Барро вважає, що так зване великоднє перемир’я російського диктатора Володимира Путіна було лише маркетинговою операцією.

Про це він розповів у вівторок в інтерв’ю France info.

Путін використовував “великоднє перемир’я” як маркетингову операцію

На думку Барро, завдяки тимчасовому “перемир’ю” Кремль хотів уникнути роздратування президента США Дональда Трампа.

– Я вважаю, що “великоднє перемир’я”, яке він (Путін – Ред.) оголосив дещо неочікувано, було маркетинговою операцією, покликаною запобігти нетерплячості та роздратуванню президента Трампа, – заявив міністр.

Водночас він зазначив, що українські колеги повідомили йому, що все ж таки зафіксували певне зменшення кількості атак дронами та ракетами на період цього так званого перемир’я.

На запитання, чи можливе укладення перемир’я найближчим часом, Барро не дав відповіді.

Він нагадав, що ще понад місяць тому Україна на основі спільної ініціативи Франції та Великої Британії запропонувала припинити вогонь.

– Це питання, яке треба ставити Володимиру Путіну, тому що більше ніж місяць тому українці, на основі франко-британської пропозиції, в односторонньому порядку запропонували припинення вогню на морі, в повітрі та на енергетичних об’єктах. Цю пропозицію привітали американці, – нагадав міністр.

Барро додав, що 23 квітня у Лондоні відбудеться наступна зустріч переговірників.

Читайте також
РФ під виглядом тимчасового “перемир’я” стягувала резерви – ЦПД

Джерело: France info

Вікторія Васьковська редакторка сайту
Категорії: Світ