Вілкул: Відвантаження залізної руди на експорт зірвані Укрзалізницею

Вілкул: Відвантаження залізної руди на експорт зірвані Укрзалізницею

Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook написав народний депутат, член комітету Верховної Ради з питань європейської інтеграції Олександр Вілкул.

– В Одеській області на під’їздах до портів відбувається черговий транспортний колапс: знерухомлені 50 складів через те, що УЗ не вистачає локомотивів. Обіцяні поліпшення, у т. ч. у частині ремонту парку локомотивів, так і залишаються порожніми обіцянками. І навіть існуючий ресурс не використовується з розумом. Ім’я цій біді – безгосподарність, – написав він.

За його словами, зараз криворізькі ГЗК не можуть вивезти свою продукцію на експорт.

– За підсумками минулої зупинки руху (20 березня) безповоротно втрачено 15 вантажних складів (маршрутів) з рудою, за кордон не потрапили 55 тис. т залізорудної сировини. А це ні багато, ні мало $3,5 млн. валютної виручки, яких країна не дочекається. Лише за вчора було недовантажено близько 30 тисяч тонн, сьогодні, судячи з усього, буде не менше. Це знову мільйони доларів недоотриманої валюти, якої так гостро потребує Україна, – зазначив нардеп.

Читайте: Маріуполь просить Кабмін збільшити пропускну здатність перегону Комиш-Зоря – Волноваха

При цьому Вілкул вважає, що цей колапс був давно прогнозованим.

– Тому що корінь бід – погана керованість і кадрова політика транспортного монополіста, що викликає питання. Подібні катаклізми стали постійними супутниками призначеного в лютому 2017 року директора з вантажних перевезень УЗ Максима Кушнирчука, відомого своїми специфічними зв’язками з іноземним транспортним бізнесом і вмінням заробляти на всьому, що пов’язане із залізницею, – констатував він.

– “Пам’ятником” цим заробітчанам у штаті Укрзалізниці є 50 знерухомлених складів на під’їздах до портів, до яких у “нових” і “високоефективних” топ-менеджерів із непристойно великими зарплатами просто немає діла. Тільки не треба нам таких “пам’яток”. І менеджерів таких не треба. Заводи повинні працювати на максимум своїх можливостей, а не бути заручниками бардаку в залізничній монополії. До того ж за цей бардак нові менеджери з УЗ без докорів совісті просять заплатити підприємства через чергове підвищення тарифів. Але з таким сервісом тарифи треба не підвищувати, а знижувати, причому разом із зарплатами авторів цього бардаку, – підкреслив Вілкул.

Раніше ми писали про те, що українським металургам не вдалося виплавити близько 3 млн тонн сталі через незадовільну роботу ПАТ Укрзалізниця.

Марина Корзун керівниця розділу Lifestyle
Категорії: Україна