Про це повідомляє Osvita.ua.
– У зв’язку із запровадженням нового програмного забезпечення з посиленими вимогами до ідентифікації вступників, мають місце окремі випадки відмови в реєстрації електронних кабінетів, пов’язані з іншими розбіжностями в реєстраційних даних. У такому разі з 15 липня 2017 року вступник може подати заяву та документи в паперовій формі, якщо в присутності представника приймальної комісії вищого навчального закладу буде перевірена неможливість створення електронного кабінету вступника, – йдеться у листі Міносвіти.
При цьому заява у паперовій формі подається вступником особисто до приймальної комісії ВНЗ.
Окрім того, такі паперові заяви можуть подавати абітурієнти, які мають спеціальні умови на участь у конкурсному відборі, передбачені Умовами вступу до ВНЗ або право на зарахування за квотами-1 та квотами-2, а також вступники, які мають розбіжності в написанні особистих даних в атестаті про повну загальну середню освіту та у сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання.
Читайте: Закриття шкіл в Україні – необхідність чи економія бюджету?
Нагадаємо, подача електронних документів абітурієнтами для вступу до вищих навчальних закладів почалася 12 липня.