Українська продукція давно стала синонімом якості, тренду та конкурентоспроможності.
Все більше українців ласує вітчизняними делікатесами, захоплюється автентичним одягом і прикрасами, облаштовує побут виготовленими в Україні товарами.
Метою нового рейтингу стало показати різноманітність і креативний потенціал українських виробників формату МСБ різних напрямків споживчого сегменту.
– Нинішній рейтинг – це 100 ідей, 100 історій створення власного бізнесу з чистого аркуша, 100 прикладів, які мотивують почати свою справу, – розкриває подробиці Євген Гордейчик, головний редактор журналу Фокус.
На початку роботи над випуском на підставі редакційної експертизи Фокус склав лонг-лист із 200 брендів у 9 категоріях.
Далі команда експертів оцінила бренди за якістю, перспективам розвитку та професійністю брендингу.
Експертами рейтингу стали:
- Андрій Пишний, глава правління Ощадбанку
- Євген Гордейчик, головний редактор журналу Фокус
- Юлія Савостіна, засновниця проекту Made In Ukraine
- Анна Луковкіна, засновниця проекту Всі. Свої
- Роман Тугашев, засновник проекту Вулична Їжа
- Андрій Федорів, засновник агентства Fedoriv
- Максим Бахматов, керуючий партнер Unit.City
Читайте: Найнебезпечніші для екології міста – на якому щаблі Київ (РЕЙТИНГ)
– Номер вийшов історичним. Мені було дуже складно виставляти оцінки. Навіть коли в мене були певні зауваження, я думав тільки про те, що це чиясь справа життя. Чи маю я право своєю оцінкою ці бізнес-крила “підрізати”? 100 брендів-переможців – зовсім не вичерпний список.
Це лише паростки того малого, але великого бізнесу країни. І ми спробуємо знайти їх, зібрати разом, підтримати, щоб цей список зростав щороку в геометричній прогресії, – зазначає Андрій Пишний, глава правління Ощадбанку.
Спецвипуск став знаковим для журналу: це перший номер за 11 років існування журналу, який вийшов повністю україномовним.
Повну версію шукайте у місцях продажу преси або на сайті.
Тим часом журнал Forbes оприлюднив рейтинг найдорожчих компаній у світі.