PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

На місці Жулян хочуть побудувати мікрорайон – депутат Київради

За атаками силовиків на аеропорт Київ можуть ховатися спроби виносу об’єкта за межі міста, щоб потім забудувати його територію висотками.

На місці Жулян хочуть побудувати мікрорайон – депутат Київради

Про це заявив депутат Київради від фракції Об’єднання Самопоміч, член комісії з питань житлово-комунального господарства Костянтин Богатов, передають Українські новини.

–Це, можливо, спроба отримати цю територію в межах міста під якесь інше будівництво, – припускає він.

У Київраді стверджують, що за останні 8 років аеропорт Київ зі збиткового непрацюючого підприємства перетворився на сучасний міжнародний аеропорт з двохмільйонним пасажиропотоком в рік. Тільки в казну міста за цей період було перераховано 300 млн грн у вигляді податків. Цей результат був досягнутий завдяки приватним інвестиціям, які місту вдалося залучити в 2010 році.

–Цю історію зараз розвивають приватні інвестори, і нехай розвивають. Тим більше, аеропорт зараз в хорошій якості, в хорошому управлінні, платить до бюджету гроші. Судячи з розміру податків, керується ефективно, – каже Богатов.

Однак тепер, стверджує депутат, коли підприємство успішно працює і приносить дохід, комусь не дає спокою те чи сам актив, то чи дорога київська земля під аеродромом. Є наміри передати аеропорт в інші руки або ж зовсім, збанкрутувати його і звести на цьому місці житловий масив. А заміну Жулян нібито побудувати за містом. Саме з цим може бути пов’язаний тиск, який зараз виявлють на інвестора.

– Ми знаходимося не в тій ситуації, коли можемо розкидатися будь-якими бюджетними надходженнями. Місто не в тій ситуації, коли ми можемо самостійно піднімати такі великі проекти, як будівництво нового аеропорту. Ми повинні зберігати те, що є, – каже Костянтин Богатов.

За його словами, альтернативи Жулян зараз немає, будь-які розмови про перенесення аеропорту – це маніпуляція з метою відібрати землю, залишивши городян без зручного аеропорту.

– Якщо ми його спробуємо винести, то навряд чи знайдемо інвестора, який з нуля за містом щось побудує. Тому що приміська земля теж дуже дорога, площа потрібна величезна. Потрібно будувати маршрути, щоб люди туди поїхали. Це буде все довго, дорого, і ми не знайдемо такого інвестора. А Борисполя місту мало, – коментує Богатов.

Нагадаємо, щодо передачі аеропорту в приватне управління проводиться розслідування НАБУ. 14 червня детективи бюро проводили в будівлі аеропорту обшуки – майже добу 130 співробітників аеропорту утримувалися без зв’язку в своїх кабінетах, що стало причиною аварії з літаком авіакомпанії Браво.

Читайте: Раптово втручатися в роботу аеропорту вкрай небезпечно – Липовенко

– Під час посадки в сильну грозу літак з 169 пасажирами на борту викотився за межі злітно-посадкової смуги. Ситуація ускладнювалася підвищеною загрозою вибуху: на борту літака знаходилося 4 тонни авіаційного пального. У цей час керівництво аеропорту, яке, по суті, знаходилося в заручниках у силовиків, не мало можливості прийняти відповідні погодної ситуації заходи, – відмітили в прес-службі аеропорту.

Одна з ключових претензій силовиків – низька орендна ставка, яку платить приватний інвестор за оренду держприміщення і злітно-посадкової смуги. За інформацією НАБУ, другий претендент на інвестдоговір, російська компанія, що належить олігархові з оточення Путіна, пропонувала орендну ставку вдвічі вище.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка