PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Постачальник Siemens і Rolls Royce: Наші замовники хочуть отримувати продукцію, а не форс-мажор

Високотехнологічні експортно-орієнтовані компанії не можуть нарощувати свій бізнес в Україні не тільки через бойові дії на Донбасі, а й через незахищеність прав власності, а також хиткі гарантії захисту від рейдерства.

Постачальник Siemens і Rolls Royce: Наші замовники хочуть отримувати продукцію, а не форс-мажор

Таку думку в інтерв’ю виданню Факти висловив директор ТОВ Paton Turbine Technologies, яке надає послуги з підвищення довговічності авіаційних двигунів і енергетичних турбін для провідних світових виробників, Валерій Стасюк.

– По багатьом факторам, в тому числі в зв’язку з війною на Донбасі, наша країна не може бути надійним партнером для західних контрагентів. За кожен експортний контракт доводиться боротися не тільки на маркетинговому полі, а й намагатися всіма можливими способами знизити негативний статус України і мінімізувати його вплив на експортний бізнес, – зазначив він.

– Наші замовники хочуть отримувати продукцію, а не документи про форс-мажор від торгово-промислової палати. Крім того, фактична відсутність захисту прав власності в судах, хиткі гарантії від рейдерського захоплення як корпоративних прав, так і майна в Україні відверто лякає наших партнерів, – додав директор підприємства.

За його словами, через відсутність підтримки з боку держави, істотним є і вплив витоку висококваліфікованих кадрів.

– Зараз ми відчуваємо дефіцит інженерного молодого персоналу. Але продовжуємо працювати на перспективу, і за останні 4 роки кількість співробітників зросла з 112 до 170. У 2014 році кількість працівників у віці “51 плюс” була більше 50%, зараз середній вік знизився до 42 років. Ми вважаємо наші зарплати середніми. Але для фахівців такого класу вони, безумовно, невисокі, – додав Стасюк.

При цьому він відзначає, що, незважаючи на труднощі, заводу вдається успішно конкурувати зі світовими лідерами ринку послуг з ремонту і підвищення ресурсу елементів авіадвигунів.

– Щоб споживачі були згодні співпрацювати з українським підприємством, ми повинні бути в чомусь сильнішими наших конкурентів – а це потужні спеціалізовані компанії вартістю $1,5 – 2,5 млрд з великою кількістю виробничих майданчиків, а також самі виробники газових турбін. І наявність у нас таких контрактів – свідчить, що ми відповідаємо цій вимозі, – вважає Стасюк.

ТОВ Paton Turbine Technologies було створено в 1993 році як спільний науково-дослідний центр Pratt and Whitney-Paton (підрозділ американської United Technologies Corporation (UTC) на базі Інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона. У 2014 році 51% акцій американців придбали компанії підприємця Олексія Філіппова.

Читайте: Grammarly – український 100-мільйонний стартап, який здивував світ

– Зараз серед наших споживачів Siemens (Швеція), Honeywell і Meyer Tool (США), Fuji Industries і Kawasaki Heavy Industries (Японія). Ми вже нанесли покриття на 50 тис. лопаток турбіни Siemens SGT-800, потужність якої перевищує 50 МВт, нам довіряють нанесення покриттів на лопатки допоміжних силових установок винищувачів сил самооборони Японії, – розповів В. Стасюк.

За його словами, в даний час йде розробка нових видів покриттів для турбіни Siemens, яка повинна вийти на ринок 2019- 2020 рр., Крім того активно йде узгодження співпраці з Rolls Royce (Великобританія) і TEI (Туреччина) і адаптація можливостей компанії і технологічних процесів для потенційних замовлень, починаючи з наступного року.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка