PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Бізнес з Канадою: співпраця та секрет успішного експорту

Україна щорічно імпортує з Канади морепродукти та медикаменти більш ніж на 200 млн доларів. Факти ICTV розповідають про торгівельні відносини між Україною та Канадою, Угоду про вільну торгівлю та перспективи українських підприємців на міжнародному ринку.

Бізнес з Канадою: співпраця та секрет успішного експорту

Канада – країна, в якій живуть 1,3 млн українців. Це найбільша українська діаспора у світі. Не дивно, що між країнами існує тісний торгово-економічний зв’язок.

Факти ICTV поспілкувались з Виконавчим директором Канадсько-Української Торгової Палати Еммою Турос. Вона розповіла про відносини між Україною та Канадою, назвала експортні пріоритети Канади та зазначила, на що орієнтуватись українським постачальникам.

Емма Турос приїде до Києва 18-19 жовтня на Київський міжнародний економічний форум.

Співпраця Україна-Канада

Перше консульство Канади в Україні було відкрито у 1991 році – саме тоді розпочалась активна співпраця двох країн. В Україну приїхало близько 70 бізнесменів.

А вже через рік в Канаді створили Канадсько-Українську Торгову Палату. Це організація, яка відповідає за впровадження умов для торгівлі та інвестиції між країнами.

Вже більше року, а саме з 1 серпня 2017, діє Угода про Вільну Торгівлю між Україною та Канадою (CUFTA). Емма Турос пояснює, що передбачає ця угода:

– Це означає, що переважна більшість товарів з України до Канади та навпаки можуть імпортуватися з нульовою ставкою мита. Так долаються нетарифні бар’єри.

Вже через два роки після запровадження Угоди її будуть переглядати. Турос висловила щирі сподівання, що після перегляду умови  тільки покращяться:

– Ми сподіваємося, що після такого перегляду наступного року Угода розширить свою дію на послуги та інвестиції.

Морепродукти та медикаменти – що експортують країни

Україна та Канада веде активну торгівлю. Зокрема, Турос назвала основні напрями торгівлі та суми за 2017 рік:

– У 2017 році експорт з Канади в Україну склав 206,5 млн доларів США. Серед головних продуктів експорту були вугілля, морепродукти, медикаменти, обладнання.

З України в Канаду експортовано продукції на суму приблизно 86,5 млн доларів. Це переважно продукція металургічної промисловості, диоксид титану (пігменти), обладнання, а також одяг, мед, сік.

Щодо 2018 висновки робити рано, однак можна стверджувати, що обсяги експорту в Канаду зменшились:

– В цьому році за 7 місяців експорт з України в Канаду значно не змінився. А експорт з Канади в Україну за такий же період знизився приблизно на чверть, але рік ще не скінчився, тому ми тільки говоримо про певний період.

Вона також назвала перспективні галузі та товари, які у майбутньому можна буде експортувати в Канаду:

– Може знайти свого покупця кондитерська продукція, одяг, взуття, меблі, ІТ послуги та багато іншого.

Не кількістю, а якістю

Експерт наголосила на якісній складовій стосунків між Україною та Канадою. За її словами, якість наразі переважає над кількістю:

– Перше захоплення та ейфорія надали місце глибокому вивченню ринку, регуляторних вимог, законодавства та, що не на останньому місці, культурі ведення бізнесу.

Визначну роль у культурі ведення бізнесу відіграють проекти технічної допомоги. Таким є Канадсько-Український Проект Підтримки Торгівлі та Інвестицій (CUTIS). Так, Турос детальніше розповіла про проект:

– Саме зараз ми проводимо двотижневе навчання в Україні і потім в Канаді для майбутніх тренерів та консультантів по веденню бізнесу з Канадою. Це переважно професіонали з торгових палат, бізнес-шкіл. Вони допомагатимуть бізнесу в регіонах.

Вона наголосила на важливості запровадження подібних тренінгів для українських підприємств:

– Є підручники, але хочу наголосити, що канадський ринок – для дуже досвідчених компаній, які мають добрий продукт та великий досвід експорту. Розвиток буде поступовим.

Три поради бізнесу

Міжнародний ринок торгівлі – це складний та відповідальний крок для будь-якої компанії. Емма Турос також дала поради українським підприємцям для того, щоб їх бізнес був більш успішним на міжнародній арені:

  1. Дуже ретельно готуватися до кожного кроку, аналізувати.
  2. Звертаючись до когось з-за кордону, Ви представляєте Україну, а не себе. Потрібно бути дуже відповідальним за свої обіцянки
  3. Почніть цінувати час інших людей. Професіонали коштують дорого.

Таким чином, товари українських кампаній існують на канадському ринку. Однак, експорту в Канаду майже в три рази менше, ніж імпорту звідти. Для того, аби співпрацювати з Канадою – потрібна, в першу чергу, якісна продукція та вміння грамотно вести бізнес.

Фото: dreamstime, офіційна сторінка Facebook

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка