Американський політтехнолог розповів про роль Big Data в майбутніх виборах

Американський політтехнолог розповів про роль Big Data в майбутніх виборах

Таку думку висловив американський політтехнолог Джейсон Джей Смарт на заході PR-Talks #2, організованому ЛІГА: ЗАКОН та Центром політичних рішень.

– Основна мета виборчої кампанії або бренда – переконати цільову групу людей діяти так, як потрібно: купувати продукт або голосувати за кандидата.

Для цього треба зрозуміти, що потрібно людям.

Досягається це двома способами – за допомогою інтуїції або наукового підходу. Я особисто віддаю перевагу науковому підходу, що базується на математичних принципах. Щоб ідентифікувати своїх покупців і виборців, підібрати правильні канали комунікації та меседжі, які зможуть їх переконати діяти за нашими моделями, ми використовуємо Data Science, – пояснив Джейсон Джей Смарт.

Він розповів, що компанія Cambridge Analytica робила неймовірні речі – ідентифікувала кожного виборця у США за доходами, кредитною історією, місцем проживання і навіть за лікарнею, яку він відвідував.

За словами американського політтехнолога, важливу роль у кампанії Трампа зіграла технологія character assassination – атаки на репутацію політиків і методи протидії їм.

– Якщо політичні партії в Україні хочуть перемагати, вони повинні використовувати новітні технології роботи з виборцями. Ті, хто не змінюється, просто помруть, зникнуть з політичної арени. Я переконаний, що майбутнє за Data Science, – підкреслив політичний консультант.

В обговоренні взяли участь представники політикуму і бізнесу з України та США. Серед них – Філіп Гріффін, партнер Eterna Law Group, Дар’я Лещенко, СЕО компанії SupportYourApp, і Ярослава Карибіна, керівник Центру аналітики і контенту Semantrum.

Читайте: Вибори президента 2019: Рада призначила дату

PR-Talks #2 PR-супровід публічних осіб у політиці та бізнесі: кейси, методи, сучасні технології пройшло 22 листопада в інтелектуальному просторі mOre. Організаторами виступили компанія Semantrum, розробник однойменної системи медіа-моніторингу і контент-аналізу, і Центр політичних рішень, партнером заходу була соціологічна служба Seetarget.

Ольга Тищук Директор департаменту інтернет-проектів Starlight News
Теги: Вибори 2019