PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTMxOSIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tZm9ybWF0PSJmdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1zaXRlX2lkPSJGYWt0eV9GdWxsc2NyZWVuIiBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1jb250ZW50X2lkPSJmYWt0eS5pY3R2LnVhIiBzcmM9Ii8vcGxheWVyLmFkdGVsbGlnZW50LmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjExL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Укрзалізниця продовжила роботу кас на київському вокзалі

Сьогодні квиткові каси станції Київ-Пасажирський продовжили свою роботу до опівночі.

Укрзалізниця прийняла рішення продовжити сьогодні роботу кас на станції Київ-Пасажирський до 24.00, повідомляє прес-служба компанії у Facebook.

У такому режимі сьогодні повинна працювати 31 каса. Таким чином всі, кому прийшли додаткові бланки через проблеми в роботі онлайн-сервісу, повинні встигнути їх роздрукувати.

 

Також всі, хто бажає придбати квитки у залізничній касі, зможуть це зробити сьогодні до зазначеного часу.

Читайте: Збій в роботі сайту Укрзалізниці: що сталося і кому повернуть гроші за квитки

Хоча в Укрзалізниці запевняють, що онлайн-сервіс з продажу квитків працює в штатному режимі, клієнти все ще скаржаться на те, що квитки не завжди приходять після оплати.

Через це у столиці люди масово приїжджають на вокзал, щоб купити квитки на новорічні свята. Тут вже утворилися величезні черги.

Нагадаємо, 4 грудня у сервісі продажу квитків Укрзалізниці стався збій, через який багато користувачів не отримали документи для проїзду після оплати.

Фото: Алена Голубева Манжело, Укрзалізниця

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка