”Бізнес, що змінює країну”: оголошено переможців національного конкурсу найкращих проектів з КСВ

Бізнес, що змінює країну

Організатором традиційно виступив Центр Розвиток КСВ за підтримки EY.

За цілями сталого розвитку для участі у конкурсі були подані 22 кейси українських компаній, серед яких: Deloitte, Watsons, 1+1, Енергоатом, Nestle, Ашан Україна, Концерн Галнафтогаз, Небесна криниця, Астарта, оператор державних лотерей М.С.Л., ДТЕК, Прикарпаттяобленерго, IT інтегратор тощо. Усі проекти оцінювались міжнародними експертами.

– Сьогодні українські компанії в тренді, тому що корпоративна соціальна відповідальність уже набуває системних ознак. Вона потроху починає вписуватись у стратегію бізнесу. Більш того, сьогодні український бізнес збільшує практично вдвічі кількість коштів, які виділяє на соціальні та екологічні проекти, – розповіла на брифінгу керівник Центру Розвиток корпоративної соціальної відповідальності Марина Саприкіна.

Оператор державних лотерей М.С.Л. представив свій кейс “Лотереї як фундамент розвитку дитячого футболу в Україні”, в основі якого – підтримка дитячої футбольної команди 2007 року народження КДЮСШ №15. Вихованням маленьких спортсменів займаються заслужений тренер України Олександр Пасека та ліцензований тренер Віталій Булах.

Нагадаємо, що компанія М.С.Л. стала титульним спонсором цієї команди, забезпечила її повне екіпірування та трансфер до Нідерландів для участі у Міжнародному турнірі Slagharen Easter Cup (Оммен, 28.03-01.04.2018), де хлопці вибороли срібло.

Саме завдяки цьому проекту була створена корпоративна футбольна команда М.С.Л., яка наразі має можливість регулярно тренуватися на локаціях КДЮСШ №15 під керівництвом заслуженого тренера України Олександра Пасеки, а професійними спаринг-партнерами виступають підопічні футболісти.

30 вересня 2018 року новостворена команда М.С.Л. узяла участь у благодійному турнірі з міні-футболу Кубок відкритих сердець-2018, який проводить ВБО Даун Синдром.

Крім того, компанія М.С.Л. ініціювала участь в організації цього турніру своїх підшефних із КДЮСШ №15: маленькі футболісти провели майстер-клас для особливих діток і зіграли з ними у футбол. І таким чином вдалось поєднати одразу два соціальних проекти М.С.Л..

– Для М.С.Л. Центр Розвиток КСВ є своєрідним майданчиком для обміну ідеями. Це – можливість розповісти про реалізовані проекти, показати у стислому вигляді суспільству та бізнесу, якою є соціальна діяльність компанії», – підкреслив директор з маркетингу М.С.Л. Павло Вайсеро.

– Це й можливість поділитися знаннями та навиками, які ми здобували протягом багатьох років. Адже компанія М.С.Л. існує майже 50 років, за ці 50 років було створено дуже багато проектів, пов’язаних із КСВ. Хочу нагадати, що в Україні у лотереї грають менше 10% дорослого населення, тоді як за кордоном – понад 80%. Головна причина – недовіра: люди не знають, куди йдуть гроші від продажу лотерей. Водночас у всьому світі лотереї фінансують галузі, на розвиток яких у держави не вистачає грошей, зокрема – спортивні проекти. За роки своєї діяльності компанія М.С.Л. за свої кошти реалізувала чимало соціальних проектів, однак, широкого розголосу, що все це стало можливим завдяки грошам від лотерей, не було, – розповів Вайсеро.

М.С.Л. бере участь у конкурсі кейсів з КСВ утретє. Так, у 2016 році компанія представляла проект, присвячений будівництву та розвитку Універсального навчально-тренувального центру зимових видів спорту Льодограй (Богуслав, Київська область).

Наступного разу йшлося про співпрацю з Київським міжнародним кінофестивалем Молодість.

Зараз із кейсом, присвяченим розвитку українського дитячого футболу, компанія перемогла у номінації “Найкращий корпоративний внесок у Ціль сталого розвитку №3: забезпечення здорового способу життя та сприяння благополуччю населення усіх вікових категорій”.

Валентина Летяк редакторка стрічки