PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

Війна технологій: яку зброю використовували кандидати?

Війна технологій: яку зброю використовували кандидати?

Під час виборчих перегонів кандидати у президенти використовували різноманітні прийоми: війна у соцмережах, технічні кандидати, тролінг, хайп, чорний піар та інтернет-боти.

Які технології спрацювали на плюс, а які на мінус?

Від реальних зустрічей з виборцями до паралельної реальності. Нинішня кампанія кардинально відрізнялася від попередніх.

Facebook, Instagram, YouTube. Три кити, на яких трималась інтернет-кампанія нинішніх перегонів в Україні. В еру політичних дописів, красивих картинок та мемів, які впливають на свідомість та підсвідомість виборців, було б дивно не використовувати цей інструмент комунікації.

Сама по собі поява в інтернеті без креативу та зрозумілого для мас меседжу нічого не гарантує, – кажуть політтехнологи. Тому високобюджетні, але складні і малозрозумілі кампанії, не приносили очікуваного результату.

Окремою статтею витрат для деяких кандидатів стали так звані боти і тролі – фейкові акаунти, які вели словесні бої під дописами, що стосувались того чи іншого учасника перегонів.

Хайп, що з англійської перекладається як нав’язлива реклама, а по-суті означає стати відомим, не гребуючи жодними методами, – це теж тренд нинішніх виборів.

Читайте: Зеленський з Eminem, а Порошенко після служби: як голосували кандидати та як проходять вибори

Про класичні прийоми під час цієї кампанії теж ніхто не забував. Один з таких прийомів – технічні кандидати. Цього разу було не просто двоє Тимошенко, а навіть з однаковими ініціалами – Ю.В.

Чорні технології теж ніхто не скасовував. Як у світі, так і у нас. У США Гіларі Клінтон підкосило розслідування ФБР щодо витоку інформації з її електронної пошти. Трампа намагались вивести з себе скандалами із сексуальними домаганнями. Макрону приписували нетрадиційну сексуальну орієнтацію.

У нас оприлюднювали телефонні розмови із голосами схожими на опонентів та інформацію, яка могла б їх очорнити. Традиційної для наших виборів технології підкупу виборців цього разу було менше. Адже це дуже слизька стежинка, – кажуть політтехнологи.

Без так званого тролінгу у нас не проходить жодна виборча кампанія. Цього разу був застосований прийом підхопи гасло конкурента і перетвори його на фарс.

Скільки кандидати витратили на білборди важко уявити. Учасники перегонів били по всіх фронтах: вулиця, інтернет, телевізор. І усюди були цікаві, нестандартні ходи. Взагалі ця кампанія має усі шанси увійти до підручників з політології, – кажуть експерти.

Пограли на цих виборах політтехнологи і на хейті, англійською це означає ненависть. Прийом під назвою принизити виборців опонента безвідмовно спрацював у Великобританії, Америці, а тепер і в Україні.

До слова, Факти ICTV писали про фінальне слово кандидатів в президенти України Зеленського та Порошенка на дебатах.

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка