PCEtLSDQndC1INC00L7QsdCw0LLQu9C10L3QsCDRgNC10LrQu9Cw0LzQvNCwIGZ1bGxzY3JlZW4gLS0hPg==
ФАКТИ iPad / iPhone ФАКТИ Android

В YASNO розповіли про підвищення якості обслуговування електроенергією

Сервіс YASNO – це дистанційне обслуговування та консультації з користування електроенергією. Наразі додаток вже запущено в Києві та Дніпропетровській області, на черзі Донеччина.

В YASNO розповіли про підвищення якості обслуговування електроенергією

Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO тестує передавання показників лічильників за допомогою голосових роботів, які розпізнають мову. Вже понад 7 тис. користувачів випробували цей сервіс у Донецькій області.

Заплатити за електроенергію менше ніж за одну хвилину можна через зручні онлайн-сервіси, а в Києві і Дніпропетровській області – ще й через мобільний додаток. Найближчим часом мобільний додаток з’явиться і для жителів Донеччини.

Для сфери комунальних послуг це новий підхід. Про це розповів директор з продажу та обслуговування клієнтів YASNO Євген Бушма.

– На цьому зупинятися ми не збираємося і ставимо собі за мету поліпшити показники обслуговування наших клієнтів. Зараз час очікування з’єднання з оператором кол-центру становить не більше трьох хвилин.

Ми плануємо обслуговувати не менше 90% дзвінків клієнтів. Для цього ми посилили роботу кол-центрів, особливо в найбільш завантажені періоди часу. За допомогою системи електронної черги в оновлених енергоофісах YASNO час очікування для обслуговування становить не більше 15 хвилин.

А все онлайн-звернення ми плануємо обслуговувати протягом одного робочого дня, – додав Бушма.

На сьогодні мобільний додаток вже запущено в Києві та Дніпропетровській області, на черзі Донецька область. До середини 2020 року в трьох регіонах працюватимуть 65 сучасних енергоофісів, повсюди встановлять термінали самообслуговування.

Читайте: Плачков назвав два рішення проблеми енергопостачання Луганщини

Зараз компанія в процесі розробки чат-ботів для Viber і Telegram, які будуть консультувати споживачів з найпопулярніших питань.

YASNO – нове ім’я постачальника електроенергії та енергоефективних рішень для 3,5 млн українських сімей і юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях.

Компанія забезпечує швидкий і зручний сервіс, дистанційне обслуговування і консультації, інноваційні товари та послуги для зменшення витрат на електроенергію і підвищення комфорту.

Нагадаємо, директор енергетичних програм Центру Разумкова Володимир Омельченко розповів про можливі негативні наслідки відновлення імпорту електроенергії з Російської Федерації.

Джерело: Главком

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Завантаження...

Вгору Вгору
Вверх

    Знайшли помилку в тексті?

    Помилка