У компанії Київстар пообіцяли компенсацію для абонентів мобільного оператору через масштабну кібератаку. Про це заявив президент компанії Олександр Комаров в ефірі телемарафону.
Тож чи виплатить компанія компенсацію абонентам за відсутність звʼязку та мобільного інтернету? Все, що відомо про компенсацію від Київстар – читайте далі в матеріалі Фактів ICTV.
Компенсація від Київстар: що відомо
– Домовмося, що в той день, коли ми будемо готові анонсувати повністю пакет послуг, я прийду і зроблю це вперше із телемарафону. Це буде єдине правдиве джерело. Все інше зараз – це інсинуація. Чому ми зараз не фокусуємося на цьому питанні? Нам потрібно відновити все, – сказав президент компанії Київстар Олександр Комаров.
За його словами, поки що необхідно зрозуміти, скільки часу люди залишатимуться без мобільного зв’язку та інших телекомунікаційних послуг. З огляду на ці чинники, залежатиме рівень компенсації від Київстар.
– Коли ми відновимося, то зрозуміємо: так, наші споживачі були без зв’язку три дні, чотири, п’ять днів. Від цього залежить рівень компенсації. Що я можу пообіцяти? Ми зробимо все, щоби перекрити не лише фінансові видатки людей, які пов’язані з тим, що вони були без зв’язку. А також все, щоб перекрити їхні моральні видатки. Ми спробуємо зробити максимальні компенсації, щоб люди їх відчули, – запевняє директор компанії.