Деформація тунелю між станціями метро Деміївська – Либідська: відома попередня причина

Тунель між станціями метро Деміївська – Либідська

Фото: КМДА

Причиною деформації тунелю між станціями Київського метрополітену Деміївська – Либідська стали неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи – такі попередні висновки науковців Науково-дослідної судово-експертної установи.

Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

– 24 січня отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро Деміївська – Либідська, – уточнив він.

За його словами, там, де проходить цей відрізок тунелю, ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.

Фото: КМДА
Фото: КМДА
Фото: КМДА

Кандибор зауважив, що експертне дослідження триває, а остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану.

– Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати, – додав він.

Водночас, згідно з висновками науковців, Київський метрополітен виконував усі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю, а зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною.

І саме це дозволило розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

Яка наразі ситуація між станціями Либідська та Деміївська

– Жодного дня станції синьої лінії не були зачинені: з 8 до 12 грудня працювали як укриття в цілодобовому режимі. У цей період призупинили рух поїздів лише на шести станціях цієї лінії. А вже з 13 грудня було організовано двосторонній рух двома коліями між станціями Теремки – Деміївська, – наголосив начальник КП Київський метрополітен Віктор Брагінський.

І нагадав, що сполучення між станціями Либідська та Деміївська наразі забезпечено наземним транспортом – створено чотири додаткові маршрути, на якому працює більше 70 автобусів та 20 тролейбусів.

Брагінський сказав, що наразі всі фахівці докладають максимум зусиль, щоб у найкоротші терміни ця ділянка метро запрацювала у звичному режимі.

Читайте також
Просідання ґрунту біля Деміївського ринку – причини та ймовірні наслідки
Джерело: Деформація тунелю між станціями метро Деміївська – Либідська: відома попередня причина | Факти ICTV
Валентина Летяк редакторка стрічки
Категорії: Україна