У представленому застосунку Резерв+ дані оновили вже понад 150 тис. осіб, а ще тисячі перебувають у черзі через завантаженість мережі, стверджують у Міністерстві оборони України.
Застосунок Резерв+
Як відомо, 18 травня для публічного завантаження став доступний застосунок Резерв+, завдяки якому можна дистанційно оновити військово-облікові дані.
Як зазначає оборонне відомство, функція авторизації у Резерв+ наразі може працювати некоректно, оскільки застосунок захищений від DDOS-атак. Через це, як вказує Міноборони, в окремих користувачів можуть спостерігатися труднощі з неможливістю авторизуватися у застосунку.
– Застосунок захищений від DDOS-атак і намагань ворога його зламати, тому функція авторизації може діяти не у всіх одночасно. Технічна команда працює 24/7, виправляє всі помилки та реагує на зауваження, – йдеться у повідомленні.
Проблеми з Резерв+
У мережі також скаржаться, що в окремих випадках застосунок або видає помилку, або ж користувачі перебувають у тривалій черзі на оновлення даних з реєстру.
Як стверджують у Міноборони, наразі вже 150 тис. громадян успішно авторизувалися у застосунку Резерв+, а ще сотні тисяч запитів перебувають у черзі.
Водночас в онлайн-магазині застосунків Google Play Store в статистиці застосунку демонструється лише понад 50 тис. завантажень (а на момент публікації Міноборони – лише понад 10 тис.), проте дані з Appstore щодо кількості завантажень не є публічними.
Оновлення даних у Резерв+
Нагадаємо, з 18 травня усі військовозобов’язані чоловіки мають оновити власні дані: телефон, e-mail та фактичне місце проживання.
Згідно із оновленим законом про мобілізацію, у військовозобов’язаних чоловіків є на це 60 днів.
Можливість оновити дані є через територіальні центри комплектування та соцпідтримки (ТЦК та СП), Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) або електронний кабінет Резерв+, який було презентовано напередодні.