У статті 49 Кодексу законів про працю вказано, що роботодавець зобов’язаний видати працівникові довідку на його вимогу про роботу на підприємстві. У такій довідці має бути зазначено назву організації, кваліфікацію, посаду, а також розмір заробітної плати працівника.
Факти ICTV дізнавалися, які відомості має містити довідка про місце роботи та який вона має вигляд.
Що таке довідка з місця роботи
Довідка з місця роботи – це офіційний документ, який підтверджує, що певна особа працює на конкретному підприємстві, установі або організації. Цей документ часто вимагається для оформлення різних видів допомоги, отримання кредитів, оформлення віз та інших процедур.
Довідка з місця роботи містить таку інформацію:
- Юридична назва компанії, де працює працівник.
- Повна назва посади, яку обіймає працівник.
- Період роботи на даному підприємстві.
- Середньомісячна або річна заробітна плата.
- Повна або неповна зайнятість, графік роботи.
- Контактна інформація підприємства: Адреса, телефони, email.
- Підписи керівника підприємства або уповноваженої особи, а також бухгалтера (для підтвердження заробітної плати).
Така довідка затверджується директором організації та головним бухгалтером, має містити печатку підприємства.
Документ може змінюватися залежно від того, для чого його видають. Перед тим як звертатися до бухгалтерії або до керівника підприємства, потрібно уточнити в органа, який вимагає довідку, яка саме інформація повинна у ній міститися.
Щоб отримати документ про стаж роботи та розмір заробітної плати, потрібно подати письмову заяву до підприємства
Довідка з місця роботи: зразок
Варто зазначити, що цей документ видається у довільній формі, тобто затвердженого законодавством зразка такої довідки немає. Вона має бути оформлена на аркуші паперу А4 чи на офіційному бланку компанії.