Подільсько-Воскресенський міст у Києві відкрили для руху легкових авто

Подільсько-Воскресенський міст

Фото: Віталій Кличко

Сьогодні, 1 грудня, у Києві для проїзду відкрили Подільсько-Воскресенський міст, який почали зводити ще у 1993 році.

Про це повідомив мер столиці Віталій Кличко.

Відкриття Подільсько-Воскресенського мосту

Тож відсьогодні Подільсько-Воскресенським мостом вже поїхали легкові автівки та міський громадський транспорт.

За словами Віталія Кличка, на міст можна заїхати з правого берега – з вулиці Набережно-Хрещатицької, а виїхати – на вулиці Петра Вершигори; з лівого берега заїзд із вулиці Петра Вершигори, а виїзд – на вулицю Набережно-Рибальську.

Проїхати можна й новозбудованим тунелем, який сполучає мостовий перехід зі з’їздом на вулиці Вершигори в напрямку проспекту Романа Шухевича та житлового масиву Троєщина.

– Тож дістатися з Троєщини до центру міста тепер можна набагато швидше. Для великовантажного транспорту Подільський мостовий перехід поки що залишиться закритим, – зауважив Віталій Кличко.

Фото: Віталій Кличко
Фото: Віталій Кличко
Фото: Віталій Кличко
Фото: Віталій Кличко
Фото: Віталій Кличко
Фото: Віталій Кличко

Роботи з облаштування прилеглої території біля тунелю ще тривають. Їх мають закінчити до кінця року.

Що відомо про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту

Міст почали будувати 1993 року та згодом заморозити роботи через відсутність фінансування. До проєкту повернулися на початку 2000-х і, за планом, мали завершити 2008 року. Та знову відклали через брак фінансування.

У пресслужбі компанії Autostrada, яка займалася реалізацією цього довгобуду, розповіли, що відкритим способом спорудили 90-метровий тунель під залізничним полотном. Будували тунель у два етапи, щоб не зупиняти рух залізничного транспорту. Сучасними технологіями відновили залізничну колію. Збудували підвищену залізничну платформу та сходи.

Збудовано нову дорогу під розворотним кільцем швидкісного трамваю – ширина дороги 9 м (дві смуги для руху + велодоріжка). Облаштовано тротуари, велодоріжки, освітлення, систему дощової каналізації, підпірні стіни та шумозахисні екрани. На коліях швидкісного трамваю залізобетонними плитами заклали міжколійний простір.

Над реалізацією об’єкта в режимі 24/7 одночасно працювало чотири дільниці Autostrada: мостобудівельна, дорожня, бурильно-кранова та облицювальна. Це понад 800 фахівців.

Фото: Віталій Кличко

Марта Бондаренко редакторка стрічки
Категорії: Україна