Українці зможуть повідомити про поганий мобільний зв’язок через Дію. Відповідну постанову ухвалив уряд.
Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
У Дії з’явиться нова послуга
За словами Федорова, ця послуга дасть змогу швидко інформувати про проблеми з мережею, коли сторінки не завантажуються, дзвінки не відбуваються або повідомлення не надсилаються.
– Якщо у вас не вантажаться сторінки, не проходять дзвінки чи не надсилаються повідомлення – зможете повідомити про це через Дію, – розповів міністр.
Він зазначив, що це дуже важливо, особливо під час знеструмлення, коли люди повинні мати змогу зв’язатися з рідними, викликати екстрені служби або перевірити карту повітряних тривог.
Нова послуга дасть змогу швидко повідомляти про проблеми зі зв’язком, навіть якщо немає інтернету. Українці зможуть залишити повідомлення, і щойно інтернет з’явиться, воно надійде до регулятора зв’язку.
– Ваші повідомлення в Дії допоможуть швидше визначати, де зв’язок працює нестабільно, щоб усунути цю проблему, – додав Федоров, зазначивши, що послугу запустять “вже дуже скоро”.
Раніше повідомлялося, що в разі локального блекауту мобільні оператори зможуть забезпечити роботу своїх станцій у знеструмлених регіонах щонайменше 3 дні.
Це стало можливим завдяки співпраці операторів, які розподілили між собою території населених пунктів і підготували технічні команди з генераторами.