Російське медіа Медуза використало кадри з стражданнями україців у рекламі: у МЗС відреагували

Лицемірство та ганьба: у МЗС відреагували на використання Медузою кадрів війни в Україні

Фото: LURE

Російське видання Медуза використало у своїй рекламі кадри з українцями, які постраждали внаслідок російської агресії.

В МЗС України назвали це лицемірством і ганьбою, а також закликали видати подібні рекламні оголошення.

Про це йдеться на Facebook-сторінці Міністерства закордонних справ України.

Реакція МЗС на рекламу Медузи із використанням кадрів з українцями

Відомо, що для створення свого відеоролика видання Медуза, яке базується у Латвії, звернулося до креативного агентства LURE з Берліну. Саме це агентство вирішило продемонструвати у ролику для російського видання жінку, яка плаче біля будинку в Бучі та чоловіка Ярослава Базилевича, який втратив дружину і трьох доньок після удару Росії по Львову.

– Особливу “нагороду” за маркетинговий цинізм і лицемірство варто віддати агенції Lure з Берліна. Вони показали українців, які втратили родини та домівки, у рекламному ролику для російського видання Meduza. Використовувати нашу трагедію, щоби викликати співчуття до росіян, – цілковита ганьба, – вказали у МЗС.

Представник Міністерства закордонних справ Георгій Тихий наголосив, що усі відеоролики зі схожим змістом, які були викладені у публічний доступ, мають бути “негайно видалені”, оскільки це “експлуатує українські страждання, спричинені російським терором”.

– Ми також переконані, що українці, чиє горе було цинічно використане, заслуговують на вибачення, – додав він.

Використання Медузою реклами з постраждалими українцями

Першою на рекламні оголошення Медузи звернула увагу членкиня української громадської організації Віче Берлін Вікторія Фешак, яка побачила цю рекламу в кінотеатрі німецької столиці.

У відеоролику можна побачити кадри вибухів, спричинені російським повномасштабним вторгненням, а також Ярослава Базилевича на похороні своєї дружини та трьох доньок, які були вбиті армією РФ після удару у вересні 2024 року.

У самому ролику, під час демонстрації кадрів із Ярославом Базилевичем, з’являється гасло рекламної кампанії: “Там, де закінчуються інші заголовки, починається Meduza”.

Примітно, що берлінське агентство Lure вказує, що не брало грошей з російського видання за рекламу.

На інших рекламних матеріалах для видання Медуза, які були зроблені берлінським агентством, вказується про страждання російських журналістів та інших росіян, які “були вимушені” виїхати в екзиль через дії Кремля.

Фешак та ГО Віче Берлін засудили такий рекламний хід, оскільки, на їхню думку, агентство маніпулює стражданнями українців, щоб представити росіян жертвами війни.

– Шокує, що німецьке агентство використовує кадри страждань українців, щоб створити позитивний імідж російського медіа, – йдеться у дописі ГО Віче Берлін.

В організації також, як і в МЗС, закликали зупинити показ такої реклами в містах Європи.

Примітно, що наразі агентство Lure видалило зі своєї сторінки в Instagram допис із Ярославом Базилевичем та одним із гасел. Втім на сайті агентства та інших майданчиках дописи і використання цих кадрів залишаються актуальними.

Читайте також
У МЗС відреагували на “занепокоєння” ООН релігійною політикою України

Фото: знімок екрана з сайту LURE

Джерело: Російське медіа Медуза використало кадри з стражданнями україців у рекламі: у МЗС відреагували | Факти ICTV
Ілля Нежигай редактор стрічки
Категорії: Україна