Кібератаку на Укрзалізницю готували довго: у Держспецзв’язку розповіли деталі

потяг Укрзалізниця

Фото: УНІАН

Виведення з ладу системи онлайн-продажу квитків Укрзалізниці по суті було терористичною атакою.

Про це на брифінгу заявила начальниця Державного центру кіберзахисту Держспецзв’язку Євгенія Наконечна.

За її словами, ворог розуміє, що такі кібератаки, як виведення з ладу онлайн-системи продажу квитків, є надзвичайно болісними для населення.

Кібератака на Укрзалізницю

Фахівці Державного центру кіберзахисту Держспецзв’язку встановили, що під час атаки зловмисники застосували тактики, техніки та процедури, притаманні російським спецслужбам. Хакери використали унікальне шкідливе програмне забезпечення, яке розроблялося з урахуванням специфіки інфраструктури систем Укрзалізниці. Тож ворог довго та добре готувався для кібератаки.

– Злагоджена робота фахівців ІТ-підрозділів Укрзалізниці з Державним центром кіберзахисту дала можливість досить швидко, як для масштабів кібератаки, відновити сервіси, якими користуються громадяни, – сказала Євгенія Наконечна.

Попри те, що кібератака на системи Укрзалізниці була таргетована і добре спланована, жоден з поїздів не спинився, зауважив голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.

Зараз онлайн вже можна придбати квитки, працює застосунок. Жодного витоку персональних даних не сталося.

Читайте також
Чи поверне УЗ втрачені внаслідок кібератаки “обіймашки”: коли відновлять роботу програми лояльності

23 березня Укрзалізниця зіткнулася з масштабним збоєм через потужну таргетовану кібератаку. Унаслідок цього не працював мобільний застосунок та онлайн-продажі квитків, а також обмежено доступ до замовлення додаткових послуг через цифрові сервіси компанії.

27 березня Укрзалізниця повідомила про повне відновлення роботи свого сайту і застосунку. Але 28 березня знову виникли технічні проблеми, через які функція купівлі квитків повторно стала недоступною.

Марта Бондаренко редакторка стрічки
Категорії: Україна