Транспортний безвіз з ЄС автоматично подовжено до кінця 2025 року — Кулеба

фури, кордон, вантажівки

Фото: УНІАН

Транспортний безвіз між Україною та Європейським Союзом автоматично подовжено до 31 грудня 2025 року.

Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з відновлення України — міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.

Транспортний безвіз із ЄС подовжено

Це рішення стало можливим завдяки позитивному впливу угоди на економіку обох сторін, а також ефективному моніторингу її реалізації.

– Перевезення автомобільним транспортом між Україною та ЄС сьогодні мають вирішальне значення для економічної стійкості нашої держави, адже саме дорогами ми експортуємо товари з доданою вартістю та імпортуємо необхідні вантажі. Найголовніше, що угода позитивно впливає на обидві сторони, — зазначив Кулеба.

Він подякував європейським партнерам за підтримку, а вітчизняним перевізникам — за внесок у збереження економічної стабільності держави.

– Дякую нашим європейським партнерам за продуктивну роботу та дякую вітчизняним перевізникам за підтримку економічної сталості держави, — наголосив віцепрем’єр.

Премʼєр-міністр України Денис Шмигаль повідомив, що це вже четверта пролонгація угоди, яка демонструє свою результативність та ефективність.

– Український експорт дорогами до ЄС збільшився на 42%, імпорт автотранспортом до України — на 37%, – зазначив він.

Нагадаємо, вперше транспортний безвіз було підписано в червні 2022 року, з подальшим щорічним продовженням.

У 2024 році угоду пролонгували втретє — до червня 2025-го з умовою автоматичного продовження до кінця року за відсутності порушень або негативного впливу на сторони.

Відразу після продовження у 2024-му команда Мінрозвитку, під координацією профільного заступника міністра Сергія Деркача, працювала над забезпеченням автоматичної пролонгації.

Зокрема, це була участь у спільній робочій групі, підготовка аналітики та взаємодія з українськими перевізниками щодо дотримання правил угоди.

Міністерство розвитку громад та територій наголошує, що продовжить працювати над інтеграцією українського транспортного сектора до стандартів ЄС, щоб він залишався надійною опорою економіки.

Читайте також
Дефіцит бюджету — $38 млрд: Шмигаль розповів, як Україна планує його покрити
Анастасія Кожушко редакторка стрічки
Категорії: Україна