Заводське пальне надходить на заправки державної мережі Укрнафта з десятків країн світу.
Про це повідомив комерційний директор компанії Сергій Федоренко.
Укрнафта імпортує паливо з різних країн
За його словами, щоб забезпечити стабільні постачання пального, компанія працює з надійними міжнародними партнерами. Це, наголошує Федоренко, дає змогу оперативно реагувати на будь-які виклики ринку.
Пальне до кордону постачають танкерами або залізничним транспортом, після чого перевантажують у бензовози для доставки на АЗК.
В Укрнафті наголошують, що на кожному етапі логістики проводиться відбір проб та контроль якості — як у власних лабораторіях, так і за участю незалежних експертів. Усі процедури відповідають чинним державним стандартам. У логістичному ланцюжку задіяні як європейські, так і транзитні маршрути.
Такий підхід дає змогу зберігати конкурентну ціну й уникати перебоїв із постачанням навіть в умовах війни.
– Пальне заводське з величезною географією мережі постачання. Як ми жартуємо, можемо вивчати в п’ятому-сьомому класі географію за тими країнами, звідки ми беремо пальне, – повідомив Сергій Федоренко, комерційний директор ПАТ Укрнафта.
За його словами, пальне для Укрнафти везуть з Кувейту, США, Туреччини, Ізраїлю, Греції, Польщі та Литви.
– Тобто і найближчі, і максимально далекі країни. Звідти пливуть танкери, їдуть потяги з цистернами, які везуть для України якісне пальне для Укрнафти, – додав Сергій Федоренко.
Фото: Укрнафта