У зв’язку з підвищеними ризиками та ворожими погрозами зупинити роботу залізничного транспорту, Укрзалізниця запроваджує додаткові заходи безпеки на вокзалах і закликає пасажирів заздалегідь прибувати на станції.
Укрзалізниця посилює заходи безпеки
Голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський повідомив, що компанія вживає посилених заходів реагування через збільшення загроз із боку ворожих пропагандистів.
За його словами, на вокзалах буде запроваджено суворіший контроль, тому пасажирів просять планувати свої поїздки з урахуванням можливих затримок і пересадок.
– Вважаємо правильним комунікувати відверто про ті ризики, яким протидіємо. Вживаємо заходів разом із усіма причетними службами, щоб ці ризики мінімізувати (тут і інструктажі всім залізничникам на лінії, і обмеження швидкостей, преміювання співробітників за пильність, багато додаткових технічних й організаційних заходів, про які не варто кричати, – написав Перцовський у Facebook.
Він зауважив, що запроваджені заходи безпеки можуть призводити до тимчасових затримок у русі потягів.
– Десь будемо їхати повільніше, десь затримаємося на додатковий контроль, – пояснив глава правління УЗ.
Перцовський звернувся до пасажирів із закликом бути максимально уважними до всього, що відбувається навколо – як на вокзалах, так і біля залізничних колій.
У разі виявлення підозрілих осіб, предметів чи дій необхідно негайно інформувати працівників залізниці або правоохоронні органи.
Ворог регулярно атакує інфраструктуру Укрзалізниці
За словами голови правління УЗ, останні погрози з боку ворога щодо ударів по об’єктах залізничної інфраструктури маскуються під “удари у відповідь”, проте насправді це – звична реальність для Укрзалізниці протягом останніх трьох років.
Він зазначив, що, наприклад, потяги до Херсона змушені курсувати буквально на випередження дронів. Пасажири чекають на потяги в укриттях, є випадки загибелі людей, деякі вагони знищені.
– Це не змусить нас обірвати сполучення із українським Херсоном – в броніках і касках машиністи продовжують вести поїзди, а колійники, зв’язківці, енергетики – відновлювати інфраструктуру після обстрілів. Так само – на Донеччині, Сумщині, Харківщині, Запоріжжі та інших регіонах, – наголосив Перцовський.
Від початку повномасштабного вторгнення інфраструктуру залізниці атакували понад 3,7 тис. разів. З них близько 300 випадків розслідуються як диверсії або теракти, ще понад 400 – як порушення законів і звичаїв війни.
Керівник Укрзалізниці також повідомив, що останнім часом ворог вдається до нових методів: працівники УЗ регулярно знаходять на рейках пристрої, які мають спричинити аварії, а також приховані засоби фіксації.