Коли почнеться реєстрація електронних кабінетів для вступу: дата та що необхідно

реєстрація електронних кабінетів для вступу

В Україні стартує реєстрація електронних кабінетів вступників для подачі заяви для вступу до закладів освіти.

Коли реєструвати кабінет вступника 2025 року та як це правильно зробити — читайте в матеріалі Фактів ICTV.

Коли починається реєстрація електронних кабінетів для вступу 2025

Електронний кабінет вступника (не плутати з кабінетом учасника НМТ) необхідний для подачі заяви на вступ до закладів освіти.

Залежно від того, куди збирається вступати абітурієнт, терміни реєстрації різні:

  • Реєстрація електронних кабінетів для вступу у заклади вищої освіти на основі повної загальної освіти починається з 1 липня 2025 року.
  • Реєстрація електронних кабінетів на основі базової середньої освіти (9 класів) для вступу у заклади фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти починається з 25 червня.

Зверніть увагу! Реєстрація електронних кабінетів для вступу є обов’язковою. Без електронного кабінету вступника неможливо подати заяви на вступ до закладів освіти.

Якщо він був створений у попередні роки, у 2025 році необхідно зареєструвати новий.

За допомогою особистого електронного кабінету вступника можна: завантажити скан-копії документів, слідкувати за статусом заяв та отримати результати конкурсного відбору.

Закінчується реєстрація електронних кабінетів у 2025 році — 20 жовтня.

Що потрібно для реєстрації в електронному кабінеті вступника

Щоб подати заяви на вступ до закладів освіти, абітурієнту необхідно створити електронний кабінет саме на сайті Єдиної державної електронної бази з питань освіти у визначені терміни.

Щоб зареєструвати електронний кабінет вступника, необхідно вказати таку інформацію:

  • Дані одного з сертифікатів НМТ — вступнику потрібно ввести номер, пін-код і рік складання тесту (може бути 2022, 2023, 2024 або 2025). Рік обирається з випадаючого списку. Якщо абітурієнт має кілька сертифікатів (ЗНО або НМТ), для створення кабінету слід використати лише один. Інші можна буде додати пізніше в особистому кабінеті.
  • Інформацію з документа про освіту — потрібно ввести серію та номер документа, який підтверджує попередній рівень освіти, на основі якого відбувається вступ.
  • Документ, що посвідчує особу  — потрібно зазначити тип, серію (за наявності) та номер документа або РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків), якщо немає сертифіката НМТ.
  • Документи, які надають право на пільги — необхідно ввести реквізити документів, що підтверджують право на спеціальні умови участі у вступі. Відомості про ці документи мають бути доступні в державних реєстрах.

Перераховані дані потрібні для підтвердження особи та правильного відображення статусу вступника в електронній системі.

Реєстрація електронних кабінетів для вступу можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (пластикові документи). Якщо документ видано до 1998 року, тоді подавати заяву необхідно в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

Читайте також
Як подавати документи на вступ у 2025 році: основні правила вступної кампанії
Юлія Гайдук редакторка стрічки
Категорії: Україна