В Україні стартує реєстрація електронних кабінетів вступників для подачі заяви для вступу до закладів освіти.
Коли реєструвати кабінет вступника 2025 року та як це правильно зробити — читайте в матеріалі Фактів ICTV.
Коли починається реєстрація електронних кабінетів для вступу 2025
Електронний кабінет вступника (не плутати з кабінетом учасника НМТ) необхідний для подачі заяви на вступ до закладів освіти.
Залежно від того, куди збирається вступати абітурієнт, терміни реєстрації різні:
- Реєстрація електронних кабінетів для вступу у заклади вищої освіти на основі повної загальної освіти починається з 1 липня 2025 року.
- Реєстрація електронних кабінетів на основі базової середньої освіти (9 класів) для вступу у заклади фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти починається з 25 червня.
Зверніть увагу! Реєстрація електронних кабінетів для вступу є обов’язковою. Без електронного кабінету вступника неможливо подати заяви на вступ до закладів освіти.
Якщо він був створений у попередні роки, у 2025 році необхідно зареєструвати новий.
За допомогою особистого електронного кабінету вступника можна: завантажити скан-копії документів, слідкувати за статусом заяв та отримати результати конкурсного відбору.
Закінчується реєстрація електронних кабінетів у 2025 році — 20 жовтня.
Що потрібно для реєстрації в електронному кабінеті вступника
Щоб подати заяви на вступ до закладів освіти, абітурієнту необхідно створити електронний кабінет саме на сайті Єдиної державної електронної бази з питань освіти у визначені терміни.
Щоб зареєструвати електронний кабінет вступника, необхідно вказати таку інформацію:
- Дані одного з сертифікатів НМТ — вступнику потрібно ввести номер, пін-код і рік складання тесту (може бути 2022, 2023, 2024 або 2025). Рік обирається з випадаючого списку. Якщо абітурієнт має кілька сертифікатів (ЗНО або НМТ), для створення кабінету слід використати лише один. Інші можна буде додати пізніше в особистому кабінеті.
- Інформацію з документа про освіту — потрібно ввести серію та номер документа, який підтверджує попередній рівень освіти, на основі якого відбувається вступ.
- Документ, що посвідчує особу — потрібно зазначити тип, серію (за наявності) та номер документа або РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків), якщо немає сертифіката НМТ.
- Документи, які надають право на пільги — необхідно ввести реквізити документів, що підтверджують право на спеціальні умови участі у вступі. Відомості про ці документи мають бути доступні в державних реєстрах.
Перераховані дані потрібні для підтвердження особи та правильного відображення статусу вступника в електронній системі.
Реєстрація електронних кабінетів для вступу можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (пластикові документи). Якщо документ видано до 1998 року, тоді подавати заяву необхідно в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.