До Міжнародного дня сміху Allbiz зібрав кілька цікавих і незвичайних фактів і історій, взятих зі світу бізнесу і торгівлі, які стануть для багатьох повною несподіванкою і змусять по-іншому подивитися на всім відомі бренди.
1. Який самий продаваний товар в світі? Однозначно, мало хто здогадаються! І це… – Кубик Рубика. Саме він займає першу сходинку хіт-параду за попитом. На другому місці iPhone. Дивно, чому тоді на вулиці так багато людей з iPhone і так мало – з кубиками Рубика?
2. Як думаєте, що допомогло фінської компанія Rapala стати світовим лідером з виробництва рибальських принад? Так склалися обставини, що посприяв цьому відхід в інший світ зірки Мерилін Монро. Рекламна стаття про переваги і історії їх створення була надрукована в журналі Life за 1962 рік. Саме цей номер з Мерилін Монро на обкладинці був присвячений життю недавно померлої актриси і увійшов в історію як найбільш продаваним в історії журналу. Rapala ж після виходу матеріалу отримала більше двох мільйонів замовлень. Спасибі Мерилін!
3. Що робити, коли у компанії немає грошей, а за рахунками треба платити? Відповідь точно знає засновник компанії FedEx Фредерік Сміт. Ще на зорі існування компанії доводилося долати численні труднощі. Одного разу Сміту було необхідно сплатити паливні витрати на суму $24 000, а на рахунку компанії було тільки $5000. Бізнесмен підійшов нестандартно: зняв всі гроші, поїхав в Лас-Вегас… і виграв в блекджек $27 000. Удача, справа випадку – не інакше.
4. Економія повинна бути економною! Компанія American Airlines зуміла заощадити близько $40 000, прибравши лише одну оливку із салатів, що подавалися пасажирам бізнес класу. З такими масштабами, могли і дві прибрати… Або взагалі від них відмовитися, цифри адже значні!
5. Улюблена тема США – суд. Саме така “відплата” загрожувала дев’ятирічному хлопчикові Ши О’Горману, який відправив лист тоді ще генеральному директору компанії Apple Стіву Джобсу. У ньому хлопчик пропонував ідею, як поліпшити свій улюблений Ipod Nano, а саме – додати функцію виведення на екран тексту пісень, щоб люди могли співати разом з улюбленими виконавцями. Він в результаті отримав відповідь від юрисконсульта компанії Apple про те, що компанія не приймає незатребувані ідеї і вимагає більше нічого їм не рекомендувати.
Читайте: Торгівля України з Румунією: пиломатеріали і кури (ІНФОГРАФІКА)
6. Креативні способи просування – зараз не рідкість. Однак додуматися до такого десятки років назад, точніше – на початку минулого століття? Без допомоги бізнес-тренера? І так. Російський підприємець Микола Шустов вирішив знайти спосіб просунути свій новий коньяк в московських трактирах. Він найняв кілька хлопців, які ходили по закладах і наполегливо вимагали шустовського коньяку. Тож не дивно, що такого в асортименті не знаходилося і молоді люди влаштовували скандал і дебош, висловлюючи своє невдоволення. За допомогою такої акції до московських шинкарів була доведена інформація про новий коньяку і його почали закуповувати у самого Шустова.
7. Жила колись людина на ім’я Метью Стюарт. Він був засуджений до смертної кари за – ні багато ні мало – жорстоке подвійне вбивство. Перед тим, як привести вирок у виконання, його запитали про останнє бажання. Стюарт відповів коротко: “You just do it”. Ці слова справили велике враження і запам’яталися засновнику компанії Nike Філу Найту. У підсумку вони стали одним з найзнаменитіших слоганів останніх десятиліть. You just do it. А яка історія…
8. Bentley, Bugatti, Lamborghini, Audi, Ducati і Porsche. Що ж спільного у цих знаменитих брендів автомобілів? Ні, не велика кількість нулів у їх вартості. Чи не пафос, з яким вимовляються їх назва. І навіть не те, що вони надають їх власникам статус. Всіма цими компаніями володіє всього лише один німецький концерн Volkswagen. А так і не здогадаєшся.
9. Чого тільки не зробиш для успіху? А для збереження десятків життів? Так, після того, як у Boeing 757 виникли механічні проблеми, і він не зміг успішно приземлиться в Непалі, один з чиновників країни вирішив піти на вельми неординарний крок: він наказав авіакомпанії пожертвувати двох козлів, розмістивши їх на злітній смузі в аеропорту Катманду, щоб заспокоїти Акаш Бхайраву, індуїстського бога захисту неба. Що найнеймовірніше, так це те, що літак після цього успішно завершує свій регулярний рейс в Гонконг.
10. На завершення можна згадати казус, який трапився ближче до нас. Всім знайома назва автомобіля Жигулі, який свого часу радянська влада хотіла продавати по всьому світу. Але реалізація плану опинилася на межі провалу, коли машину вирішили відправити в Угорщину, де її назва була співзвучною з виразом “щикули”, які мають абсолютно нецензурний переклад. А в інших мовах Жигулі нагадували поняття жиголо. Це стало причиною того, що в 1975 році всі експортні ВАЗи були перейменовані в Lada.
У бізнесі, як і в житті, важливо шукати нестандартні та креативні виходи навіть з найскладніших ситуаціях. Залишайтеся позитивними і шукайте нових клієнтів в онлайні.
Раніше ми писали, як, в Міжнародний день сміху, ЗМІ та зірки вправлялися у підколах.